#1
Natuurhuisje.nl had je denk ik al gevonden op google?
Ziet er heel leuk uit!Hier hebben wij al een paar heerlijke weekenden gehad 😊 Kleinschalig park in het bos van Twente.
Dankje Kordie, ja, al gevonden.
Cool, nu wel. Dankjewel.Had je het topic Mooiste natuurgebieden in Nederland voor een trip al gevonden?
Deze is echt heel mooi.Top.
Dan is dit een aanrader: https://www.natuurhuisje.nl/vakanti...3MvPt5MyY2WIM_mHNOTFbY_lM_xI2OagaAnBZEALw_wcB
Natuurgebied daar is erg mooi.
En ik heb toen bootje gevaren op dat meer.
Ook een heerlijke plaatsen ok ongestoord te genieten inderdaad 😁Misschien een waddeneiland? Schiermonnikoog en Vlieland zijn lekker rustig.
Ik heb er laatst eentje gezocht en gevonden voor 600 euro.Goedemorgen,
Wij (stel tussen de 45 en 55) willen onze tweede 1p lsd ervaring graag doen in de nabijheid van een bos/in de natuur. We zijn op zoek naar een huisje. Ik ben al dagen aan het googelen en kijken. Maar vind het net niet.
We willen een beetje comfort en warmte, een ligbad vind ik fijn, geen must, ruimte om buiten eventueel een vuurtje te stoken, binnen een houtkachel is ook fijn om bij te kunnen zitten/ liggen en het liefst geen mensen om ons heen. We willen in januari gaan. Ons budget is 500 euro voor 3 nachten, maar minder mag zeker ook. Kan ik zelf bijna niet vinden. We hoeven niet perse een hottub of sauna. Dat mag wel, maar zal niet ons hoofddoel zijn en doen we groots privé een ander weekend in maart😍.
We komen uit Utrecht en vinden het niet erg om een paar uur te rijden voor het perfecte plekje, maar dichtbij is het fijnste.
Alle tips zijn welkom. Onze eerste ervaring was super, alleen werd onderbroken door één van de kinderen die onverwachts te vroeg terug kwam. Dat was niet prettig, lukte met moeite om uit de trip te komen, was enigzins stuurbaar, maar de trip duurde sowieso veel langer dan verwacht. Dat willen we nu voorkomen en ook weten dat we de rust en tijd hebben om te gaan waar de trip ons brengt. We willen in principe los van elkaar een dag doen en elkaars tripsitter zijn. Vrijdag heen , zaterdag de één, zondag de ander, maandag terug. Ik heb ooit een huisje aan het meer gehuurd met alleen een open haard en geen internet, en het bleek de perfecte uitvalsbasis. Je weet nooit wat voor accommodatie je krijgt en of het aan je verwachtingen voldoet. Maar het huis bleek prachtig te zijn. Op vakanties zoals deze vind ik het heerlijk om weer in contact te komen met de natuur, en ik lees ook graag over hun bonussen op casinonlinenieuwe.com en speel graag bordspellen met mijn partner. Dus ik raad aan om een gokje te wagen en minder populaire locaties te zoeken; soms zijn dat juist de beste plekjes voor een rustig uitje. We hadden toen zegels van 150 ug en ik ga zo dezelfde bestellen met 10 stuks van 20 ug extra.
Ervaringen/tips? Iemand die nog een leuk huisje in zijn tuin heeft?
Ik wil niet te veel voor mezelf adverteren maar ik heb een stacaravan midden in de natuur nabij Elspeet staan dat geschikt is voor tot 4 personen. Het is er zeeeer rustig maar verder weinig tot geen luxe maar wel warmte, stroom, water/riolering, douche/toilet en keuken.Goedemorgen,
Wij (stel tussen de 45 en 55) willen onze tweede 1p lsd ervaring graag doen in de nabijheid van een bos/in de natuur. We zijn op zoek naar een huisje. Ik ben al dagen aan het googelen en kijken. Maar vind het net niet.
We willen een beetje comfort en warmte, een ligbad vind ik fijn, geen must, ruimte om buiten eventueel een vuurtje te stoken, binnen een houtkachel is ook fijn om bij te kunnen zitten/ liggen en het liefst geen mensen om ons heen. We willen in januari gaan. Ons budget is 500 euro voor 3 nachten, maar minder mag zeker ook. Kan ik zelf bijna niet vinden. We hoeven niet perse een hottub of sauna. Dat mag wel, maar zal niet ons hoofddoel zijn en doen we groots privé een ander weekend in maart😍.
We komen uit Utrecht en vinden het niet erg om een paar uur te rijden voor het perfecte plekje, maar dichtbij is het fijnste.
Alle tips zijn welkom. Onze eerste ervaring was super, alleen werd onderbroken door één van de kinderen die onverwachts te vroeg terug kwam. Dat was niet prettig, lukte met moeite om uit de trip te komen, was enigzins stuurbaar, maar de trip duurde sowieso veel langer dan verwacht. Dat willen we nu voorkomen en ook weten dat we de rust en tijd hebben om te gaan waar de trip ons brengt. We willen in principe los van elkaar een dag doen en elkaars tripsitter zijn. Vrijdag heen , zaterdag de één, zondag de ander, maandag terug. We hadden toen zegels van 150 ug en ik ga zo dezelfde bestellen met 10 stuks van 20 ug extra.
Ervaringen/tips? Iemand die nog een leuk huisje in zijn tuin heeft?
Dit is zo lief en leuk ahahaha❤️Ik wil niet te veel voor mezelf adverteren maar ik heb een stacaravan midden in de natuur nabij Elspeet staan dat geschikt is voor tot 4 personen. Het is er zeeeer rustig maar verder weinig tot geen luxe maar wel warmte, stroom, water/riolering, douche/toilet en keuken.
Letterlijk de tuin uitlopen en je bent midden in prachtig natuur én binnen een straal van 3 km zijn de bekendere grote natuurgebieden zoals de Hoge veluwe, Leuvenemse bos enz. Kan mij altijd een dm sturen bij interesse @Bima of anderen. Huurprijs doe ik niet zo moeilijk over en is bespreekbaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."