Volgens mij niet zo best.Hoe gaat het nu @Sofieke ?
Hey, helaas ik blijf hervallen. November pas weer crisisopname gedaan. 28 ste intake opstaan voor lange opname. Men laatste kans.. men lijf is op, men hoofd. Ik snap het zelf ook niet hoe ik mezelf dit kan blijven aandoen.🥹Hoe gaat het nu @Sofieke ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."