Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgen word ik normaal geholpen! 120 ml g, 1/2gr coke basen, 2gr speed shotten en 10 blikjes alcohol per dag.🫣

Morgen word ik normaal geholpen! 120 ml g, 1/2gr coke basen, 2gr speed shotten en 10 blikjes alcohol per dag.🫣

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hopelijk verklaart dit ietsScreenshot_20240915_222044_Chrome.jpg
S

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Sofieke
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaa deze gaat pijn doen! En sta er alleen voor deze keer. Voelt erg eenzaam, heb zoveel bang. Willen jullie me even motiveren dat dit de juiste keuze is? Mijn hoofd, mijn lichaam, ik ben gewoon helemaal op.. blijft niks meer over van wie ik was. 🥹
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wtf
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meer context?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Morgen begint haar behandeling begrijp ik er uit
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had je verhaal meegekregen idd. Het is niet mis wat je allemaal gebruikt en dan toch nog kunt functioneren zeg je. Maar heel goed dat je morgen toch voor de 3e keer met een behandeling gaat beginnen. Heel veel sterkte en succes!
Ook al functioneer je nu naar eigen zeggen goed, als je er straks vanaf bent zul je je echt veel beter voelen!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel veel sterkte morgen
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe is het deze week gegaan @Sofieke ?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe gaat het nu @Sofieke ?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Hoe gaat het nu @Sofieke ?
Klik om te vergroten...
Volgens mij niet zo best.
Ik vind het wel erg hoe mensen zich kunnen vernietigen ,maar bij dergelijk gebruik kan iedere shot speed de laatste zijn.
S
SofiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
XMR zei:
Hoe gaat het nu @Sofieke ?
Klik om te vergroten...
Hey, helaas ik blijf hervallen. November pas weer crisisopname gedaan. 28 ste intake opstaan voor lange opname. Men laatste kans.. men lijf is op, men hoofd. Ik snap het zelf ook niet hoe ik mezelf dit kan blijven aandoen.🥹
w
wilwelgraag69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Helaas is het met personen als wij een hele moeilijke onderneming en meer of minder is het niet.ben zelf een hele moeilijke gozer die het met vallen en opstaan door het leven gaat toch niet opgeven en opstaan is het enige wat je kan doen
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."