Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Extrm-Bzar zei: nogmaals dat zou moeten kloppen...maar neem 123gr Maar het werkt niet in de praktijk ik kom altijd te hoog in ph uit als je uit gaat van de 1:1 verhouding. En mijn ghb van ph7 is dan weer te zuur ik snap het niet en kom er ook niet uit. Als mijn ghb (bijna)geurloos is en (alleen)zout smaakt is hij rond ph8,5 maar dan prikt hij door de naoh. Kan het liggen aan de volgorde hoe de ghb maakt oid ? Klik om te vergroten... 112 komt perferct"
"Jaa deze gaat pijn doen! En sta er alleen voor deze keer. Voelt erg eenzaam, heb zoveel bang. Willen jullie me even motiveren dat dit de juiste keuze is? Mijn hoofd, mijn lichaam, ik ben gewoon helemaal op.. blijft niks meer over van wie ik was. 🥹"
"XMR zei: Hoe gaat het nu @Sofieke ? Klik om te vergroten... Hey, helaas ik blijf hervallen. November pas weer crisisopname gedaan. 28 ste intake opstaan voor lange opname. Men laatste kans.. men lijf is op, men hoofd. Ik snap het zelf ook niet hoe ik mezelf dit kan blijven aandoen.🥹"