Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen)

Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen)

249 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Het idee achter microdoseren is toch dat je ergens baat bij hebt, zonder de volle effecten te ervaren? dat zou tijdens je "bereikbare" uren toch moeten kunnen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

MeejheM zei:
Het idee achter microdoseren is toch dat je ergens baat bij hebt, zonder de volle effecten te ervaren? dat zou tijdens je "bereikbare" uren toch moeten kunnen?
Klik om te vergroten...

Netjes samengevat, daar komt het op neer inderdaad.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

MeejheM zei:
Het idee achter microdoseren is toch dat je ergens baat bij hebt, zonder de volle effecten te ervaren? dat zou tijdens je "bereikbare" uren toch moeten kunnen?
Klik om te vergroten...
Ja alleen bedoelt Bob volgens mij dat wanneer je de dosis omhoog gooit je het risico loopt dat je dan misschien teveel neemt en high wordt, wat uiteraard niet heel handig is als er dan een klant belt.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Dat is inderdaad wat ik bedoel. Wat ik zo heb gelezen over microdosering met DOC is dat het kantelpunt best klein is. Een klein beetje meer en je bent best ongemakkelijk voor heel wat uurtjes. Dit wil ik natuurlijk niet op een dag waar ik wel normaal moet functioneren.

Het is natuurlijk de bedoeling om een heel kleine boost te hebben in je dag die je niet heel erg opmerkt. Dus de DOC dosering moet ik mee experimenteren om te zorgen dat ik de goeie dosis vind.

Psychedelibee zei:
MeejheM zei:
Het idee achter microdoseren is toch dat je ergens baat bij hebt, zonder de volle effecten te ervaren? dat zou tijdens je "bereikbare" uren toch moeten kunnen?
Klik om te vergroten...
Ja alleen bedoelt Bob volgens mij dat wanneer je de dosis omhoog gooit je het risico loopt dat je dan misschien teveel neemt en high wordt, wat uiteraard niet heel handig is als er dan een klant belt.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

voor wie eroverheen leest/las: ik bedoelde dat als je niet meer met je klanten kan bellen(bijvoorbeeld) vind ik het eigenlijk geen microdoseren meer.

onder microdoseren versta ik wel doseringen die je functioneren niet of nagenoeg niet negatief beinvloeden. als je dat criterium raakt noem ik het onderdoseren.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Helemaal mee eens. Maar zoals ik zeg de DOC slaat niet aan op de dosis die ik probeer dus wil ik het wat omhoog gooien. Maar na wat verhalen te hebben gelezen over microdosering met DOC is de omslag met een klein beetje meer vaak best groot.

Met als resultaat dat je onrustig kan woren. Je gaat nog niet trippen en bent ook niet high maar het kan wel opvallen dat je onrustig bent en niet helemaal jezelf.

Dus ik wil DOC pas even testen met een iets hogere dosis voor microdosering als ik een dag weinig tot geen verantwoordelijkheden of contacten heb.

Er bestaat ook iets als onder doseren met microdoseren Meejhem


MeejheM zei:
voor wie eroverheen leest/las: ik bedoelde dat als je niet meer met je klanten kan bellen(bijvoorbeeld) vind ik het eigenlijk geen microdoseren meer.

onder microdoseren versta ik wel doseringen die je functioneren niet of nagenoeg niet negatief beinvloeden. als je dat criterium raakt noem ik het onderdoseren.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

daar ben ik het helemaal mee eens.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

TOP :grin:

Ik dacht dat dit topic veel harder zou gaan lopen. Nog mensen die hun ervaring kwijt willen over microdosereb? Ben vooral benieuwd naar andere stoffen dan LSD en hoe die bevallen.

MeejheM zei:
daar ben ik het helemaal mee eens.
Klik om te vergroten...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Ik wil binnenkort wat typen over mijn ervaringen met microdosering van 2C-B en vooral 2C-P. Ook wil ik 2C-P nog wat testruns geven. Ben alleen superdruk momenteel en dat zal ook nog wel even zo blijven, en om dezelfde reden die bob noemt wil ik niet experimenteren met microdoseringen op drukke/belangrijke dagen. Maar ik ga het proberen :mrgreen:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Heb je 2C-P al geprobeerd als Microdosering dan? Ben heeeeeeel benieuwd naar die ervaring :P Tijd om daar wat over te delen alvast :grin: ???

ooscaar zei:
Ik wil binnenkort wat typen over mijn ervaringen met microdosering van 2C-B en vooral 2C-P. Ook wil ik 2C-P nog wat testruns geven. Ben alleen superdruk momenteel en dat zal ook nog wel even zo blijven, en om dezelfde reden die bob noemt wil ik niet experimenteren met microdoseringen op drukke/belangrijke dagen. Maar ik ga het proberen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Jazeker, al wel weer een poosje terug. Ik probeer er wel een kort verslagje van te maken :)

Wat: 2C-P, ±1 mg, wat mij en andere mensen op engelstalige fora een prima microdosis lijkt.
Wanneer: ik dacht op een donderdag of een vrijdag, ingenomen rond half 9 in de ochtend.
Totale duur van de effecten: ±14 uur na inname merkte ik niets meer. Je zou kunnen zeggen dat je het na 2 uur volledig merkt en na 10 uur de voordelen wel grotendeels weg zijn. De voordelen zijn dus een goede acht uur duidelijk aanwezig.

Het eerste uur merkte ik amper effect van de microdosis, zoals te verwachten was met 2C-P. Na een uurtje was al een wat meer open visie te merken, samen met een soort van licht ongemakkelijk maar niet vervelend gevoel. Zoals je dat ook wel kunt hebben bij de opkomst van bijvoorbeeld 2C-B maar dan veel lichter uiteraard. Het effect bouwde uit en kwam denk ik ergens bij T+2:30/3:00 op zijn piek, zoals normaal blijkt te zijn bij 2C-P.

Die dag had ik geen verplichtingen. Ik had dacht ik rond 12:00 afgesproken met een vriend en we zouden koffie (maar ik had met de microdosering meer trek ik thee haha) gaan drinken. Ik heb hem niets verteld over de microdosering en uiteraard viel er ook niet veel aan mij te merken. Ik voelde vooral meer openheid en een wat meer open-minded visie, op een subtiele manier. Ik kon meer dan normaal genieten van de kleine dingen. Na gezellig gepraat te hebben, heb ik een stuk door de stad gewandeld met muziek op en dat was fijn, een meer tevreden visie dan normaal.

Later in de middag moest ik de trein hebben en heb ik in de trein nog gestudeerd. Dit ging helemaal prima en je bent ook prima in staat om de stof goed tot je te nemen. Normaal kan ik me ook makkelijk studeren dus ik had niet echt het gevoel dat het makkelijker ging, maar het ging ook niet moeilijker. Voor meer concentratie hoef ik naar mijn idee ook geen microdosering te nemen.

In de avond ebte het microdosis-effect langzaam weg, maar het duurde wel tot een uur of 22:00/23:00 voordat ik echt niets meer merkte. Al met al vond ik het een geslaagde ervaring, heb een prima dag gehad en de alledaagse bezigheden waren wat leuker dan normaal.

Alleen ik moet daar wel bij vermelden dat dit naar deze ervaring niet iets is wat ik bijvoorbeeld twee keer per week wil doen. Ik vind dit leuk om te experimenteren, maar het strookt niet echt met mijn idee van recreatief gebruik om zo vaak om praktische redenen een microdosis te doen. Om de concentratie hoef ik het dus zelf ook niet te doen, ik werd er misschien juist door meer open-mindedheid wat sneller afgeleid door.

Mijn enige vergelijkingsmateriaal was 2C-B 3 mg. Dan is 2C-P uiteraard veel geschikter, vooral vanwege de veel constantere en veel langere werking. Ook heb je met 3 mg 2C-B toch nog relatief veel (voor een microdosis) fysiek ongemak/bodyload. Verder valt dit te vergelijken met ritalin en een lage dosis amfetamine, wat natuurlijk van een totaal andere orde is dan de microdosis psychedelica. Ritalin vind ik waardeloos, ik merk er niets van. Amfetamine in een lage dosis vind ik veel geschikter om dingen gedaan te krijgen en ook fijner dan de microdosis 2C-P overigens, alhoewel de natuurlijk voelende open-mindedheid van de microdosis ook wel fijn is. Alleen vanwege duidelijke redenen als verslavingspotentie en schadelijkheid doe ik speed al helemaal liever niet voor dit doel. Maar goed, de vergelijking valt wel te maken.

Met LSD heb ik geen ervaring, dus helaas kan ik die vergelijking niet maken. Ik vermoed dat het met de microdosis vergelijkbaar is, ook al hebben LSD en de 2C's allebei hun eigen karakter natuurlijk. Verschillend zal het dus vast zijn.

Ik hoop dat dit een goed beeld schetst :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Misschien ietsje, ik voelde me die dag gewoon op een natuurlijke manier opgewekt. Zo voel ik me normaal gesproken ook wel, als ik prima heb geslapen. Dus of het door de microdosis kwam of niet, geen idee.

Ik herinner me wel dat ik later in de middag wel vrij kort een klein inkakmomentje had, zoals je dat op een normale dag ook wel kunt hebben. Echt oppeppen doet het je niet in ieder geval. Het is allemaal erg subtiel. Maar dat is ook het idee van de microdosis natuurlijk :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Okay, vandaag de tweede testrun 2C-P gedaan, en nu op T+12 kan ik zeggen dat ik niets meer merk.

Wat: 2C-P microdosis, naar schatting 3 mg. Niet op verantwoordelijke manier afgewogen. de 3 mg baseer ik op de vorige keer, toen ik naar ongeveer 1 mg had genomen. Nu was het effect veel sterker.
Wanneer: vandaag, T+0 is om 08:00
Totale duur: ongeveer 12 uur

T+0:00 Ik neem de microdosis in.

T+0:40 Ik fiets richting college, ik zit al vol in de microdosis. Ik geniet van de fietstocht, van de stad en van het weer.

T+1:30 Ik ben aan het opletten tijdens het college, maar ik voel het effect nog steeds toenemen. Steeds meer gaat het van grappig op de achtergrond naar een toch wat meer verwarrend effect.

T+2:15 Ik merk dat als ik er echt op focus, dan ik dan hele hele lichte visuals heb. Nu kan ik dus echt concluderen dat ik te veel heb genomen. Desalniettemin gaat het opletten tijdens college prima, en alles is best grappig. Ik heb heel duidelijk meer energie en het luisteren naar het college was erg leuk.

T+5:00 Ik moet nu aan een opdracht gaan werken. In het begin gaat het al wat moeizaam, omdat ik duidelijk wat te verward ben om aan de droge en erg lastige stof te gaan werken. Ik zit echt 'vol' in de microdosis trip, wat betekent dat ik op dit moment heel licht trip. Ik heb heel licht een smaak in mijn moment zoals typerend is tijdens een 2C-B trip. Het is heel lastig uit te leggen, maar ik weet zeker dat dit in positieve zin een erg heftig middel is in hogere doseringen.
De opdracht wil niet opschieten en ik raak opgefokt. Ik merk dat het door de 2C-P minder goed gaat. In de ochtend was het trippy gedeelte ervan leuk, nu raak ik er oprecht opgefokt door, omdat ik maar blijf zitten nadenken en nadenken zonder dat ik tot een oplossing kom voor de opdracht. Eerder maakte ik al domme fouten kom ik op dat moment achter. Hier kan ik dus concluderen dat praktische dingen doen echt absoluut niet beter gaat bij deze dosering. Zonder 2C-P was ik hier ook vrij opgefokt door geraakt denk ik.
T+7:30 Ik moet nu ook nog gaan haasten voor een volgend college omdat dit opdracht niet op wilde schieten. Ik haal het net maar ik kom redelijk opgefokt aan bij college. Langzaamaan word ik wat kalmer.
T+10:00 Verder aan de opdracht. De echte vaagheid is weg, maar er is nog wel wat over van het stimulerende. Ik ga aan het werk en nu lukt het wel goed. Mijn inzicht, mijn visie, is weer terug.
T+12:00 Ik voel me nu nuchter.

Conclusie: Eerder was is al sceptisch over het nut van een microdosis psychedelica voor studeren en werken, nu is dat voor mij althans bevestigd. Een microdosis is leuk als je misschien naar een ander moet luisteren, of rustig aan je tekstboek moet lezen, maar als je aan moeilijke wiskundige opdrachten moet gaan werken, wordt je logica er best wel door ondermijnd. Op mezelf ben ik erg scherp, en de microdosis laat me mij scherper en creatiever voelen, maar dat word ik er niet van. Ik raak er snel door afgeleid en maak onnodige fouten. De microdosis is voor praktisch gebruik, dus ik gebruikte het vandaag praktisch. Ik moest deadlines halen en in stressvolle situaties bleek de microdosis niet erg nuttig te zijn.

Mijn interpretatie: De microdosis is goed voor een open-minded creatieve visie. Ik wilde graag een boswandeling gaan doen met de microdosis op, bijvoorbeeld. Maar het lijkt voor mij niet geschikt te zijn om echt aan moeilijke leerstof te gaan zitten. Nuchter ben ik toch echt op mijn best.
Je zou ook kunnen zeggen dat de dosis wellicht iets te hoog was, maar ik had niet het gevoel dat het me zou helpen bij mijn opdrachten in een lagere dosis, ik denk alleen dat het verstorende aspect wat lichter zou zijn.
Het opgefokte was zeker vervelend, maar anders was ik wellicht door de opdracht ook een beetje opgefokt geworden. Ik kon het creatieve, open-minded en licht trippende ervan er ook wel degelijk van waarderen. Het was dus geen micro bad-trip :tearsofjoy: Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar 2C-P bij bijvoorbeeld 6 tot 8 mg om te beginnen!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Hey ooscaar,

Bedankt voor je fijne minireport. Het gebruik van de microdosis is voor mij ook zeker niet overal voor geschikt. En ik heb het ook echt wel moeten leren gebruiken. In het begin was ik vaker afgeleid dan nu. De dosis had daar ook zeker mee te maken. Nu doseer ik een stuk lager dan in het begin 10mu LSD tegenover 18mu LSD. Op 1 foutje na afgelopen zaterdag waar ik een waarschijnlijk heftigere zegel te pakken had na een stukje zegel die veel minder had oftewel ik eindigde met denk ik 40mu en had veel te veel lol die dag heb geen reet gedaan en patronen bewogen een heel klein beetje.

ooscaar zei:
Okay, vandaag de tweede testrun 2C-P gedaan, en nu op T+12 kan ik zeggen dat ik niets meer merk.

Wat: 2C-P microdosis, naar schatting 3 mg. Niet op verantwoordelijke manier afgewogen. de 3 mg baseer ik op de vorige keer, toen ik naar ongeveer 1 mg had genomen. Nu was het effect veel sterker.
Wanneer: vandaag, T+0 is om 08:00
Totale duur: ongeveer 12 uur

T+0:00 Ik neem de microdosis in.

T+0:40 Ik fiets richting college, ik zit al vol in de microdosis. Ik geniet van de fietstocht, van de stad en van het weer.

T+1:30 Ik ben aan het opletten tijdens het college, maar ik voel het effect nog steeds toenemen. Steeds meer gaat het van grappig op de achtergrond naar een toch wat meer verwarrend effect.

T+2:15 Ik merk dat als ik er echt op focus, dan ik dan hele hele lichte visuals heb. Nu kan ik dus echt concluderen dat ik te veel heb genomen. Desalniettemin gaat het opletten tijdens college prima, en alles is best grappig. Ik heb heel duidelijk meer energie en het luisteren naar het college was erg leuk.

T+5:00 Ik moet nu aan een opdracht gaan werken. In het begin gaat het al wat moeizaam, omdat ik duidelijk wat te verward ben om aan de droge en erg lastige stof te gaan werken. Ik zit echt 'vol' in de microdosis trip, wat betekent dat ik op dit moment heel licht trip. Ik heb heel licht een smaak in mijn moment zoals typerend is tijdens een 2C-B trip. Het is heel lastig uit te leggen, maar ik weet zeker dat dit in positieve zin een erg heftig middel is in hogere doseringen.
De opdracht wil niet opschieten en ik raak opgefokt. Ik merk dat het door de 2C-P minder goed gaat. In de ochtend was het trippy gedeelte ervan leuk, nu raak ik er oprecht opgefokt door, omdat ik maar blijf zitten nadenken en nadenken zonder dat ik tot een oplossing kom voor de opdracht. Eerder maakte ik al domme fouten kom ik op dat moment achter. Hier kan ik dus concluderen dat praktische dingen doen echt absoluut niet beter gaat bij deze dosering. Zonder 2C-P was ik hier ook vrij opgefokt door geraakt denk ik.
T+7:30 Ik moet nu ook nog gaan haasten voor een volgend college omdat dit opdracht niet op wilde schieten. Ik haal het net maar ik kom redelijk opgefokt aan bij college. Langzaamaan word ik wat kalmer.
T+10:00 Verder aan de opdracht. De echte vaagheid is weg, maar er is nog wel wat over van het stimulerende. Ik ga aan het werk en nu lukt het wel goed. Mijn inzicht, mijn visie, is weer terug.
T+12:00 Ik voel me nu nuchter.

Conclusie: Eerder was is al sceptisch over het nut van een microdosis psychedelica voor studeren en werken, nu is dat voor mij althans bevestigd. Een microdosis is leuk als je misschien naar een ander moet luisteren, of rustig aan je tekstboek moet lezen, maar als je aan moeilijke wiskundige opdrachten moet gaan werken, wordt je logica er best wel door ondermijnd. Op mezelf ben ik erg scherp, en de microdosis laat me mij scherper en creatiever voelen, maar dat word ik er niet van. Ik raak er snel door afgeleid en maak onnodige fouten. De microdosis is voor praktisch gebruik, dus ik gebruikte het vandaag praktisch. Ik moest deadlines halen en in stressvolle situaties bleek de microdosis niet erg nuttig te zijn.

Mijn interpretatie: De microdosis is goed voor een open-minded creatieve visie. Ik wilde graag een boswandeling gaan doen met de microdosis op, bijvoorbeeld. Maar het lijkt voor mij niet geschikt te zijn om echt aan moeilijke leerstof te gaan zitten. Nuchter ben ik toch echt op mijn best.
Je zou ook kunnen zeggen dat de dosis wellicht iets te hoog was, maar ik had niet het gevoel dat het me zou helpen bij mijn opdrachten in een lagere dosis, ik denk alleen dat het verstorende aspect wat lichter zou zijn.
Het opgefokte was zeker vervelend, maar anders was ik wellicht door de opdracht ook een beetje opgefokt geworden. Ik kon het creatieve, open-minded en licht trippende ervan er ook wel degelijk van waarderen. Het was dus geen micro bad-trip :tearsofjoy: Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar 2C-P bij bijvoorbeeld 6 tot 8 mg om te beginnen!
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

ooscaar zei:
Mijn interpretatie: De microdosis is goed voor een open-minded creatieve visie. Ik wilde graag een boswandeling gaan doen met de microdosis op, bijvoorbeeld. Maar het lijkt voor mij niet geschikt te zijn om echt aan moeilijke leerstof te gaan zitten. Nuchter ben ik toch echt op mijn best.
Klik om te vergroten...
Thanks voor het delen ooscaar. Ik denk ook niet dat een microdosis overal voor geschikt is persoonlijk, voor moeilijke leerstof kun je denk ik beter nuchter zijn of onder invloed van stimulanten ofzo. Echter wil ik nog wel even benadrukken dat je dit keer duidelijk geen microdosis had maar gewoon een lichte dosis. Dat is wel een duidelijk verschil, want verward en een beetje high zijn is natuurlijk niet de bedoeling van een microdosering. Met alle ervaringen die ik over microdoseren lees lijkt less wel echt more te zijn, velen waaronder ikzelf beginnen toch vaak te hoog.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Daar hebben jullie ook wel gelijk in, het is een beetje dom van me om het op het blote oog te gaan zitten afwegen en dan te nemen aan het begin van een drukke dag :rolleyes: Het verwarrende aspect moet ik dan ook eigenlijk ook niet aan de microdosis toeschrijven. Wellicht komen er nog wat testruns, maar dan op rustige weekenddagen :) Als je dan te veel hebt maak je er gewoon een leuke dag van net zoals jij zaterdag Bob :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Euhm ja dat was niet echt handig van me maar goed. Vanaf nu dus altijd liqued dosage.

Maar in tegenstelling tot Meehjem denk ik wel dat het nut kan hebben. Ik voel die dagen echt wel een boost in prestatie, mood en energie. Niet dat ik het persee nodig heb maar het is zo eens in de week wel prettig om zon dag aan te gaan en even andere perspectieven te zien.

Nou moet ik wel zeggen dat mijn werk en levensstijl hier erg bij past. Ik freelance kan 80% van mijn tijd zelf indelen en zit in een creatieve business. Maar als ik een dag administratie moet doen weet ik ook dat ik het niet moet doen. Maar dan zou eventueel DOC als stof wel weer kunnen denk ik.



ooscaar zei:
Daar hebben jullie ook wel gelijk in, het is een beetje dom van me om het op het blote oog te gaan zitten afwegen en dan te nemen aan het begin van een drukke dag :rolleyes: Het verwarrende aspect moet ik dan ook eigenlijk ook niet aan de microdosis toeschrijven. Wellicht komen er nog wat testruns, maar dan op rustige weekenddagen :) Als je dan te veel hebt maak je er gewoon een leuke dag van net zoals jij zaterdag Bob :)
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Op het moment ervaar ik sterk de naeffecten van mijn microdosis behandelingen. De afgelopen weken doe ik het 1 keer in de week en soms 1 keer extra. Afgelopen woensdag was mijn laatste keer. Zowel gister als vandaag merk ik een ongewoon hoog level in energie en humeur.

Dit heb ik hiervoor niet vaak direct ervaren dus wellicht is het een placebo of heb ik gewoon goed gegeten en gerust (beide zijn niet direct het geval) maar voor mijn gevoel hangt het samen met de microdosis.

Volgens mij ben ik de enige op het forum die het zo vaak doet zo niet laat je horen ik ben benieuwd of je het ook ervaart.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Microdoseren van psychedelica (achtergrond en ervaringen

Dat is mooi om te horen bob! Dat is ook wel een beetje het idee van een microdosis volgens mij, dat het een beetje blijft hangen wanneer je het niet doet.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ideaal is, wanneer je een dealer hebt die je genoeg vertrouwt dat, als hij zegt dat hij z'n zegels heeft laten testen op LSD, hij dat ook echt gedaan heeft.

Vaak is inderdaad reeeler om er 10 te kopen en 1 zegel te laten testen, of er inderdaad LSD op zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."