Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPluggen voor Dummies

Pluggen voor Dummies

213 antwoorden
140 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
Als je de stof kan extraheren uit paddo's etc zal het wel mogelijk zijn denk ik, maar kleine stukjes vermalen truffels of paddo's.... blijft me toch een vraagteken :grin:
Klik om te vergroten...

Als je de Psilocybine goed extraheert werkt het, dat is zeker. Die persoon tripte als een trein in korte tijd. had de tijd van het leven :)

Alleen niet teveel nemen!
1/3e ongeveer van originele dosis zover bekend.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Alleen niet teveel nemen!
1/3e ongeveer van originele dosis zover bekend.
Klik om te vergroten...

Das ook weer lekker voordelig :smoke:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Liefhebbertje zei:
Op sommige dingen kan ik wel degelijk een duidelijk nooit op zeggen

Hele goede reden voor
Klik om te vergroten...
Diarree?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Keta is gelukkig weer een anestheticum xD
Klik om te vergroten...
Als het eenmaal is ingewerkt zul je er geen last meer van hebben inderdaad. Maar die eerste 10 minuten zal het wel lekker branden gok ik zo.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
25tolife zei:
Alleen niet teveel nemen!
1/3e ongeveer van originele dosis zover bekend.
Klik om te vergroten...

Das ook weer lekker voordelig :smoke:
Klik om te vergroten...

Zeker, en dit geld voor alle (zuivere) drugs!

1/3e is doordat het de lever passeert is al genoeg/evenveel als de reguliere dosis zal het werken dus. Voorbeeld 1 zegel van 150 mics word dus +-50mics pluggen voor hetzelfde effect.
:smoke:
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is de branderigheid vergelijkbaar als: je pittig hebt gegeten en daarna moet kakken? En zovaak heb moeten vegen dat het pijnlijk schuurt?!
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leonina zei:
Is de branderigheid vergelijkbaar als: je pittig hebt gegeten en daarna moet kakken? En zovaak heb moeten vegen dat het pijnlijk schuurt?!
Klik om te vergroten...

Vochtig toiletpapier helpt hiertegen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
1. LSD
2. Ketamine
3. XTC
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#9
bobsacamano zei:
1. LSD
2. Ketamine
3. XTC
Klik om te vergroten...
viewtopic.php?f=10&t=6846 ?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
kokosmakroon900 zei:
bobsacamano zei:
1. LSD
2. Ketamine
3. XTC
Klik om te vergroten...
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=6846 ?
Klik om te vergroten...
Wellicht zijn top 3 om te pluggen :P.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA pluggen lijkt mij vrij pijnlijk. :cry:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
MDMA pluggen lijkt mij vrij pijnlijk. :cry:
Klik om te vergroten...
Keta ook...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Keta is gelukkig weer een anestheticum xD
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat de lokaal pijnstillende effecten van ketamine wel aardig de pijn zullen dempen. Ik ga het in ieder geval niet zelf uitproberen :P
M
MontecitoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdloos zei:
Ella zei:
Op je LINKER zij moet dat zijn... Ik ben verpleegkundige en je endeldarm maakt een bocht naar links.
Klik om te vergroten...

Dank voor de goede tip/verbetering ik weet het zelf ook niet exact! Handig dat je verpleegkundige bent :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het dan toch de rechterkant. Het zal waarschijnlijk zijn dat je endeldarm een bocht naar links maakt, maar omdat het juist de bedoeling is dat de actieve stof zoveel mogelijk tegen de wand in de slijmvliezen terecht komt, moet het naar rechts zakken.
Verder je darm inzakken heeft alleen maar het risico dat evt feces de stof absorbeert.
kwestie van logica : Rechts is ook waar je duim links staat :tearsofjoy:
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...
Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.
Goed bezug
Er gaat nix boven rectale mdma.
En zolang je geen stome dingen in je reet stopt zal je weinig schade krijgen.
Btw ik heb wel is pure alcohol geplugd en het gaat onderhand wel weer geen permanente schade hoop ik :wave: .
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Benzoboss zei:
autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...
Thnx haal nog is een paar oude topic terug jonge.
Goed bezug
Er gaat nix boven rectale mdma.
En zolang je geen stome dingen in je reet stopt zal je weinig schade krijgen.
Btw ik heb wel is pure alcohol geplugd en het gaat onderhand wel weer geen permanente schade hoop ik :wave: .
Klik om te vergroten...

Nou is dit een sticky onderwerp maar Autysd lees de forumregels nog eens door , je post voegt namelijk niets toe..

Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
Klik om te vergroten...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als het goed is zitten er geen (amper)nociceptors
In je darmen(in de anus wel).
Dus het branden zal wel mee vallen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).

autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...

Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."