Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"JeetjeMineetje zei: Een (hervulbare) neusspray maken van gedestilleerd water en pure coke. Coke slikken werkt in de praktijk niet. ⚠️Waarschuwing: Zo'n spray maakt coke-gebruik wel veeel makkelijker, laagdrempeliger en daarmee verleidelijker. ⚠️Mensen die verslavingsgevoelig zijn zou ik dit daarom ten strengste afraden! 🚨 Klik om te vergroten... Gaat de coke dan niet oplossen in dat water, ben effen niet mee."
"Amfitamientje Power zei: Ja hoor. Ik gebruik soms speed. Via de neus, mond of kont. Via de kont gaat gewoon goed. Het effect komt sneller op dan oraal gebruik en het is ook iets sneller uitgewerkt dan oraal gebruik. Snuiven vind ik niet prettig dus als ik snel effect wil dat niet superlang duurt ga ik voor anaal gebruik i.p.v. oraal gebruik. Disclaimer. Pep gebruiken is niet gezond en je kan er helemaal gek van worden. Klik om te vergroten... Ik heb alle 3 geprobeerd en dit is mijn ervaringen. neus: Heeft de beste kick maar mijn neus is zo fucked op na 4j coke snuiven dat ik ben overgestapt naar anaal . Ik doe 0.5gr coke poeder in een capsule en steek die in mijn kont.En het werkt heel goed ...Je hebt wel die rush niet van als je snuift maar werkt snel en werkt langer dan snuiven ...Dan heb ik oraal geprobeerd voor de fun en dat is een verspilling van geld.Met 0.5 gr in water te doen en uit te drinken voel je maar iets na half uur en is de moeite niet waard.Is gewoon geldverspilling. Conclusie anaal is het beste"
"TRAVOLTA zei: alcohol, cafeine, tabak morgen: alcohol, cafeine, tabak, speed, mdma en wiet Klik om te vergroten... Ik momenteel 3gr coke"
"SirErick zei: Als de coke (bijna) is uitgewerkt dan neem ik weer een paar lijntjes, dus daar heb ik geen last van. Als je bijvoorbeeld een grammetje in één keer opsnuift dan snap ik best dat je maag dat niet leuk gaat vinden. Maar goed, als je af en toe een klein beetje coke gebruikt dan zou je geen maagklachten moeten krijgen (lees: ervan uitgaan dat je coke van goede kwaliteit is, dat jij je lesje hebt geleerd en dat je dus meer bent gaan luisteren naar je lichaam). Ja, dat is het verschil tussen recreatieve gebruikers en een hardcore junkie zoals ik. Het zou vast aan mij liggen, maar wat is nou eigenlijk de vraag? Dat is voor mij niet helder. Klik om te vergroten... Ik gebruik al enige tijd ongeveer een 2gr per week, en mijn neus doet nu al pijn na een lijntje of 10, neusslijmvlies is direct ontstoken, en hoe puurder de coke is hoe meer last, onbegrijpelijk maar waar. Iemand een idee hoe dat op te lossen."
"Zeehond zei: Ja stoppen. Je lichaam geeft alle signalen af. Een verslaafd hoofd wil meestal niet luisteren naar een lichaam dat duidelijke signalen afgeeft. Je gebruikt ‘enige tijd’ lees ik, hoe lang deze hoeveelheden precies? Wel eens gedacht aan (willen) stoppen? Klik om te vergroten... Ja al meer dan 10 jaar, maar ik wil niet stoppen."