Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPluggen voor Dummies

Pluggen voor Dummies

213 antwoorden
143 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Benzoboss zei:
SmartieAndMe zei:
Ach een mening over een topic moet kunnen toch Tijdloos (ik wil je gezag niet ondermijnen hoor).

autysd zei:
ik zal nooit iets in mijn reet steken
-het geeft een vervelend gevoel
-en ik ben echt bang voor wat ik mijn anus fysiologie aandoe (met name het slijmvlies en de sluitspier)
Klik om te vergroten...

Ik zou het misschien wel een keer proberen als het meerwaarde heeft voor het middel... moet alleen wel 100% zeker zijn van de kwaliteit van de stof en geen vervuiling want het is wel een risico.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik met mdma beginnen smartie.
Klik om te vergroten...


Persoonlijk denk ik dan aan goed geteste LSD zegel in een capsule doen. Omdat je nihil vervuiling binnen krijgt.
Maar werkt circa 3X sterker.

Bij MDMA blijven minimaal 13% 'troep' Het belangrijkste is dat het zo puur mogelijk is natuurlijk. Vooral omdat het direct naar de endeldarm gaat. En de nier het niet filtert.

Mja blabla jullie weten het wel :)

@Smartie Tuurlijk mag er ook een mening zijn anders word het wel erg stil.
Excuus Autysd als het nors overkwam.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom eigenlijk een capsule Tijdloos? Je kan het zegeltje ook in principe zo naar binnen drukken toch :grin:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Waarom eigenlijk een capsule Tijdloos? Je kan het zegeltje ook in principe zo naar binnen drukken toch :grin:
Klik om te vergroten...
Je kan het beter oplossen in wat water(of alcohol boeit niet houd het alcohol percentage wel onder de 15%)
Het in een 5ml oraal spuitje doen.
Wat vaseline op je steretje smeeren.
5cm er in steken en de lading lossen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja maar dan moet je een kwartier op je buik liggen, of een kurk erin ploppen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Ja maar dan moet je een kwartier op je buik liggen, of een kurk erin ploppen
Klik om te vergroten...
Hoefd niet.
Je kan gwn gaan staan.
Ik debk dat je die zegel vespild als je em er zo in duuwt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja misschien verspil je hem wel zo indd, weet niet of het goed wordt opgenomen.

Je kunt niet opstaan als je vloeistof zo dun als water in je poepert spuit hoor, of je moet een poosje goed knijpen. Je kringspier is niet gemaakt om water tegen te houden :wink: Als je écht diarree hebt, is het ook vrij lastig om het 100% droog te houden.

Vieze praatjes, maar zo is het wel
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
Ja misschien verspil je hem wel zo indd, weet niet of het goed wordt opgenomen.

Je kunt niet opstaan als je vloeistof zo dun als water in je poepert spuit hoor, of je moet een poosje goed knijpen. Je kringspier is niet gemaakt om water tegen te houden :wink: Als je écht diarree hebt, is het ook vrij lastig om het 100% droog te houden.

Vieze praatjes, maar zo is het wel
Klik om te vergroten...
Ik heb wel is bij gebrek aan beter materiaal 20ml geplugd kon gwn opstaan.
Met 5 ml zal dat echt geen probleem zijn dat is zo weinig.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goeie strakke poepert heb jij dan
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet combineren met poppers dus
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
Niet combineren met poppers dus
Klik om te vergroten...
Teveel drugslab gekeken.
:mrgreen:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Benzoboss zei:
ZERO- zei:
Niet combineren met poppers dus
Klik om te vergroten...
Teveel drugslab gekeken.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Nee hoezo?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Benzoboss zei:
ZERO- zei:
Niet combineren met poppers dus
Klik om te vergroten...
Teveel drugslab gekeken.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Nee hoezo?
Klik om te vergroten...
Rens had poppers gedaan op drugslab.
En zichzelf afgetrokken.
Echt hopeloos.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Benzoboss zei:
Rens had poppers gedaan op drugslab.
En zichzelf afgetrokken.
Echt hopeloos.
Klik om te vergroten...
Oh ja dat was inderdaad hopeloos. Ik bedoelde gewoon dat je spieren er zich van ontspannen. :tongueout:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel over nagedacht town mijn neus weer is pot dicht zat
En ik niet wou roken
Achteraf vond ik het zoon ranzig idee dat ik jet niet heb gedaan
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liefhebbertje zei:
Wel over nagedacht town mijn neus weer is pot dicht zat
En ik niet wou roken
Achteraf vond ik het zoon ranzig idee dat ik jet niet heb gedaan
Klik om te vergroten...
Wat is hier nou vies aan.
Het is effectief.
Dat is het enige wat telt :mrgreen: .
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wij hebben een andere mening
Ik stop geen drugs in me reet
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefhebbertje zei:
Wij hebben een andere mening
Ik stop geen drugs in me reet
Klik om te vergroten...
Zech nooit nooit.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op sommige dingen kan ik wel degelijk een duidelijk nooit op zeggen

Hele goede reden voor
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat het op de lange termijn minder schade toebrengt, aangezien je in je neus een slijmvlies hebt wat gevoelig is en in je darmen zit dat niet (toch?).

Uiteraard wel er vanuitgaande dat je drugs écht schoon is, want vervuiling in je darmen word je een stuk minder gelukkig van dan vervuiling in je neus. Risico's bij onverantwoord gebruik zijn dus groter maar ik denk de langetermijnschade kleiner.
j
joovelLid
01-01-2024, 00:00
#20
mmm ben toch meer een fan voor orale inname en anders snuif ik het wel, maar kan het best eens proberen om te pluggen. try before you die!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."