het is apart spul, met een zeer lange halfwaarde tijd. Heb het 2 jaar elke maandag gebruikt. Altijd me standard 1250mg afgewogen dosis in een bommetje van 1 laags toiletpapier, om zo de maandag en dinsdag vrolijk door te komen. Op woensdag back to baseline verder geen uitkickverschijnselen of iets. De woensdag en donderdag was ik dan aan de thc-olie en vrijdag en zaterdag van god los.
Met die gouden routine kwam ik elke week prima en zorgeloos door
Phenibut is goed, met een lichte stimulant erbij en je favo muziek aan een echte feel good substantie.
Maar ik ken mensen die geen grens hadden en Pheni voor een paar weekjes misbruikten en er zwaar in de problemen zijn gekomen.
Ook gebruik ik nagenoeg geen alcohol, benzo's en heel doe heel af en toe wat G maar minimaal. Dus mocht je nog andere gaba-middellen gebruiken dan raad ik phenibut sowieso af vanwege de extreme halfwaardetijd van ruim 48 uur.
Hoe is het je bevalleen nu een tijd later? Nog een juiste dosis kunnen vinden? En ja, zoals je laatste post aangeeft 1x per week aanhouden.
Bij misbruik en je het positieve effect verliest is permanent heb ik vaak gelezen, en dat naast de hel van een afkick...
Stay safe. Ben benieuwd naar je ervaring tot dusver. Ik ga de verpakking ook maar weer eens afstoffen en een dagje aan de Pheni soon!