Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben iemand die ergens in 2018 phenibut ontdekte, dit omdat iemand het mij aanraadde om van ghb afhankelijkheid af te komen. Ik vond het goedje niet echt boeiend en kickte af bij solutions van ghb, na een jaar afhankelijkheid (3/4 ml om de 2 uur). Toch het goedje later besteld in een lastige periode (vooral hcl). Ik gebruikte al vrij vlot 1,5 gram om de 6 uur. Ik topte op 12 gram per dag, uiteindelijk iets van 6 gram. Dit zo een half jaar volgehouden, toen ging het niet meer zo lekker. Ik spuugde alles uit op een avond en de dagen erna wat brak, veel geslapen, opgezwollen gevoel noem ik het maar, verder weinig aan de hand. Voelde me niet eens echt slecht. Pure alcohol kater is erger. Ik ben vervolgens een tijdje gestopt maar toch weer phenibut gaan gebruiken. Ditmaal 1,5 gram om de 5 uur voor lange periode, 2 jaar. Ik kwam opnieuw in de knoei door combi gebruik met ghb en speed. Ik besloot te stoppen met pheni van de ene op andere moment. Ik heb een week vrij genomen en had eigenlijk weer niet zo overdreven last ervan. Wel erg rustig moeten houden, wat diaree, thats it. Ik moet wel zeggen dat ik, net als zoals ghb afkick, het opvang met alcohol, wat sterke biertjes op een dag. Voor mij zijn al die horrorverhalen maar vreemd. Misschien ben ik een uitzondering. Het is de phenibut van de bekende site via de zoekmachine. Naja ghb kon ik ook een paar keer langer dan een maand om de 2 uur 3,5 ml en vrijwel geen last toen de 1,5 liter fles op was. Beetje een opgezwollen gevoel en slecht slapen een paar nachten. Tevens met alcohol opgevangen. Ook een maatje van mij vangt dit met alcohol op en volgens mij is dat goed te doen. Dronken word je toch niet overigens. Ik wou dit gewoon even kwijt omdat die horrorverhalen echt niet zo hoeven te zijn, laat je vooral niet gek maken door forums te lezen 😉"
"Ik ben na gestopt te zijn met phenibut, enkele maanden daarna in ghb afhankelijkheid teruggevallen. Het was weer weer veel te goed zeg maar. Ik kon er niet mee stoppen ook en dan ga je erg veel 'schijt' hebben, kom je in overal in de knoei. Ik ben sneller op het punt gekomen van de ommekeer (4 maanden). Ik ben vervolgens ruim een half jaar weggeweest, detox, kliniek en safehouse. Ik voel me niet slecht zonder maar je mist wel wat. Gaba maakt het leven wel een stuk leuker. Zonder is geen depressie voor me. Het leven is dan ook prima aan te gaan maar phenibut, of ghb met name, blijft erg verleidelijk. Phenibut ben ik alsnog niet bang voor maar moet ik mee uitkijken, ghb probeer ik niet meer aan te raken. Veel te goed en maakt uiteindelijk dingen kapot, niet nog een ronde voor mij zeg maar."