#1
Ik ben na gestopt te zijn met phenibut, enkele maanden daarna in ghb afhankelijkheid teruggevallen. Het was weer weer veel te goed zeg maar. Ik kon er niet mee stoppen ook en dan ga je erg veel 'schijt' hebben, kom je in overal in de knoei. Ik ben sneller op het punt gekomen van de ommekeer (4 maanden). Ik ben vervolgens ruim een half jaar weggeweest, detox, kliniek en safehouse. Ik voel me niet slecht zonder maar je mist wel wat. Gaba maakt het leven wel een stuk leuker. Zonder is geen depressie voor me. Het leven is dan ook prima aan te gaan maar phenibut, of ghb met name, blijft erg verleidelijk. Phenibut ben ik alsnog niet bang voor maar moet ik mee uitkijken, ghb probeer ik niet meer aan te raken. Veel te goed en maakt uiteindelijk dingen kapot, niet nog een ronde voor mij zeg maar.