#1
Setting! Een vogeltje dat zingt in de vroege morgen terwijl de zon op komt lekker midden in de bossen kan al psychedelisch zijn ![:)]()
1,5u heb ik volgens mij liggen trippen in bed. Ik vond het zo heerlijk.. al de problemen in mn leven kon ik plaatsen. Ik kon een onderscheiding maken wat er echt belangrijk was en niet. Of wat belangelijk was voor andere mensen en die mij erin meesleurden.
Het was zoals LSD maar meer gericht op mezelf en zonder alle kleur en licht-spectakels die lsd te bieden heeft. Het was allemaal hoe het op die moment moest zijn.
Ik heb dingen geplaatst en nu nog altijd heb ik er positieve gevoelens bij. Mn leven ging erdoor met bepaalde gedachten dat het allemaal niet zo erg was dat het lijkt. Dat je de dingen in perspectief moet zien ipv altijd alles mezelf de schuld te moeten geven. Het was echt mooi. En toen ik bijkwam heb ik dingen kunnen plaatsen.
Ik noem het geen lsd light, maar een enorm mooi middel om dingen in het verleden een plaats te kunnen geven.
Hoe mensen daar op kunnen feesten heb ik het raden naar, dit is meer een tripmiddel met goede invloed voor mij geweest.
Niet voor wekelijks te nemen, maar een mooi antidepressiva dat onmiddelijk zn werk doet zonder bij te moeten nemen.
Ik neem elke week wel ketamine en wat je zegt heb ik ook door het nadenken over veel aan de ket vind ik oplossingen voor dingen in t dagelijks leven en nog veel voor meIk herken deze ervaring die je deelt met Ketamine. Is voor mij ook bedoeld om zulke interne zaken op orde te brengen. Leuk te lezen dat iemand anders dit ook ervaart. Ik vind het alleen jammer dat je het niet zo frequent kan nemen.
Ja, het kan een gunst in je leven zijn. Maar iedere week gaat behoorlijk schade aan je lichaam richten. Daarom doe ik het niet zo veel maar baal daar wel van. Als het minder toxisch zou zijn en minder snelle tolerantie had het me stukken beter laten voelen.Ik neem elke week wel ketamine en wat je zegt heb ik ook door het nadenken over veel aan de ket vind ik oplossingen voor dingen in t dagelijks leven en nog veel voor me
Volgens psychonautwiki.org wel maar ben geen dokter dus weet het niet zekerVraagje, kan je ketamine gebruiken als je een SSRI gebruikt?
Ja ik las ergens over het gevaar van een serotonine syndroom, maar ja hoor groot is die kansVolgens psychonautwiki.org wel maar ben geen dokter dus weet het niet zeker
Ik heb eens gelezen dat het al anti depressieva wordt gebruikt en in spray vorm. Maar dan wel in zeer lage dosissen. Of dit waar is... Ik weet wel dat je het op die manier op darkweb kunt bestellen.Vraagje, kan je ketamine gebruiken als je een SSRI gebruikt?
Spravato heet dat. Wordt ingezet als de reguliere antidepressiva niets opleveren.Ik heb eens gelezen dat het al anti depressieva wordt gebruikt en in spray vorm. Maar dan wel in zeer lage dosissen. Of dit waar is... Ik weet wel dat je het op die manier op darkweb kunt bestellen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."