#1
Als ik gesnoven heb glijdt het vervolgens m'n maag in, die drap zeg maar. Hoor van andere dat ze het uitspugen, maar heb dit zelf nooit gedaan. Altijd doorgeslikt en zal denk ik wel effecten hebben gehad.
Oke dankjewel, ja met keta redelijk ervaring , ken de drug van binnen en buiten. Kan er alles mee denk hierbij aan fietsen lopen alles. Hahaha zal nooit auto rijden hier mee ofc maar fietsen gaat nog als ik wazig ben wankel ik ook niet op mijn benen of dergelijke. krijg ook geen error of deegelijke in mn denk processen vrienden van mij daarin tegen wel. Als die ket hebbe. Gesnoven zijn ze in eens beperkt in alles wat ze doen.ik ga daarin tegen gelukkig nietEx Ketamine misbruiker hier.
heb wel is bommetjes ketamine gedaan. Ik voelde het effect veeel milder en pas na een uur. Kreeg maagzuur ook. Helemaal geen aanrader.
Als je van plan bent keta te gebruiken, gwn gaan snuiven zo goed als direct effect! Let wel op als je veel gaat gebruiken met bewegen.
zou het je erg afraden om dit oraal te nemen. Of überhaupt helemaal natuurlijk.
als je het doet : door je neus is de beste keus
Ik heb het gedaan door het zowel te snuiven als bommetje. Bommetje is heeft dan wel de voorkeur, het duurt wel iets langer voordat het begint te werken, maar als het eenmaal komt, komt het op zo'n langzame maar erg potente manier. Ik had het gevoel dat het effect nog lekkerder was het langer werkte.Alhoewel zal deze vraag hier en daar beantwoord zijn. Ben ik toch benieuwd naar ervaringen met ketamine oraal nemen. Ben dit zelf namelijk van plan
Hoe anders voelt het?
Komt het harder binnen?
Wat is de sweetspot dosis?
Is snuiven en slikken ervan te vergelijken?
Ah ha thanks voor de uitleg die ik zocht .👍🏻😁Ik heb het gedaan door het zowel te snuiven als bommetje. Bommetje is heeft dan wel de voorkeur, het duurt wel iets langer voordat het begint te werken, maar als het eenmaal komt, komt het op zo'n langzame maar erg potente manier. Ik had het gevoel dat het effect nog lekkerder was het langer werkte.
De dosis die ik toen deed weet ik niet, maar ik deed in een bommetje altijd iets meer (wel op gevoel). Heb ooit gehoord dat je in een bommetje meer moet zou moeten doen omdat te weinig niet veel effect zou hebben.
Snuiven is daarentegen niet er mee te vergelijken vind ik. Het werkt wel sneller maar de ervaring was anders dan met bommetjes. Minder potent en duurde naar mijn gevoel minder lang en daarbij beschadig je je neus.
Klopt helemaal maar dit is met zo goed als alle stoffendosis die ik toen deed weet ik niet, maar ik deed in een bommetje altijd iets meer (wel op gevoel). Heb ooit gehoord dat je in een bommetje meer moet zou moeten doen omdat te weinig niet veel effect zou hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."