Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOraal ketamine

Oraal ketamine

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik gesnoven heb glijdt het vervolgens m'n maag in, die drap zeg maar. Hoor van andere dat ze het uitspugen, maar heb dit zelf nooit gedaan. Altijd doorgeslikt en zal denk ik wel effecten hebben gehad.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alhoewel zal deze vraag hier en daar beantwoord zijn. Ben ik toch benieuwd naar ervaringen met ketamine oraal nemen. Ben dit zelf namelijk van plan
Hoe anders voelt het?
Komt het harder binnen?
Wat is de sweetspot dosis?
Is snuiven en slikken ervan te vergelijken?
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zie onder meer: https://drugsforum.nl/threads/knetterhard-gegaan-op-50mg-2f-ketamine.72750/#post-1775120.
En dan vooral de twee staatjes uit Psychonautwiki en de toelichting van @Neo-Shulginist d.d. 22 augustus 2022.

Bij orale inname van ketamine wordt deze in de lever direct goeddeels afgebroken, zodat je er weinig effect van merkt. Zonde dus !
Met 2f-dck is dat niet het geval.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ex Ketamine misbruiker hier.

heb wel is bommetjes ketamine gedaan. Ik voelde het effect veeel milder en pas na een uur. Kreeg maagzuur ook. Helemaal geen aanrader.
Als je van plan bent keta te gebruiken, gwn gaan snuiven zo goed als direct effect! Let wel op als je veel gaat gebruiken met bewegen.
zou het je erg afraden om dit oraal te nemen. Of überhaupt helemaal natuurlijk.
als je het doet : door je neus is de beste keus
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hansklok zei:
Ex Ketamine misbruiker hier.

heb wel is bommetjes ketamine gedaan. Ik voelde het effect veeel milder en pas na een uur. Kreeg maagzuur ook. Helemaal geen aanrader.
Als je van plan bent keta te gebruiken, gwn gaan snuiven zo goed als direct effect! Let wel op als je veel gaat gebruiken met bewegen.
zou het je erg afraden om dit oraal te nemen. Of überhaupt helemaal natuurlijk.
als je het doet : door je neus is de beste keus
Klik om te vergroten...
Oke dankjewel, ja met keta redelijk ervaring , ken de drug van binnen en buiten. Kan er alles mee denk hierbij aan fietsen lopen alles. Hahaha zal nooit auto rijden hier mee ofc maar fietsen gaat nog als ik wazig ben wankel ik ook niet op mijn benen of dergelijke. krijg ook geen error of deegelijke in mn denk processen vrienden van mij daarin tegen wel. Als die ket hebbe. Gesnoven zijn ze in eens beperkt in alles wat ze doen.ik ga daarin tegen gelukkig niet
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kunt ketamine gewoon oraal gebruiken. Je hebt er dan alleen meer van nodig. Gebruik dit overzicht als richtlijn voor dosering:

Erowid Ketamine Vault : Dosage

Information on Ketamine dosage.
erowid.org
Het duurt oraal iets langer voor je het effect voelt, vervolgens houdt het effect langer aan en zwakt dan weer langzamer af.
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shinyzappy zei:
Alhoewel zal deze vraag hier en daar beantwoord zijn. Ben ik toch benieuwd naar ervaringen met ketamine oraal nemen. Ben dit zelf namelijk van plan
Hoe anders voelt het?
Komt het harder binnen?
Wat is de sweetspot dosis?
Is snuiven en slikken ervan te vergelijken?
Klik om te vergroten...
Ik heb het gedaan door het zowel te snuiven als bommetje. Bommetje is heeft dan wel de voorkeur, het duurt wel iets langer voordat het begint te werken, maar als het eenmaal komt, komt het op zo'n langzame maar erg potente manier. Ik had het gevoel dat het effect nog lekkerder was het langer werkte.

De dosis die ik toen deed weet ik niet, maar ik deed in een bommetje altijd iets meer (wel op gevoel). Heb ooit gehoord dat je in een bommetje meer moet zou moeten doen omdat te weinig niet veel effect zou hebben.

Snuiven is daarentegen niet er mee te vergelijken vind ik. Het werkt wel sneller maar de ervaring was anders dan met bommetjes. Minder potent en duurde naar mijn gevoel minder lang en daarbij beschadig je je neus.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
KipEi zei:
Ik heb het gedaan door het zowel te snuiven als bommetje. Bommetje is heeft dan wel de voorkeur, het duurt wel iets langer voordat het begint te werken, maar als het eenmaal komt, komt het op zo'n langzame maar erg potente manier. Ik had het gevoel dat het effect nog lekkerder was het langer werkte.

De dosis die ik toen deed weet ik niet, maar ik deed in een bommetje altijd iets meer (wel op gevoel). Heb ooit gehoord dat je in een bommetje meer moet zou moeten doen omdat te weinig niet veel effect zou hebben.

Snuiven is daarentegen niet er mee te vergelijken vind ik. Het werkt wel sneller maar de ervaring was anders dan met bommetjes. Minder potent en duurde naar mijn gevoel minder lang en daarbij beschadig je je neus.
Klik om te vergroten...
Ah ha thanks voor de uitleg die ik zocht .👍🏻😁
KipEi zei:
dosis die ik toen deed weet ik niet, maar ik deed in een bommetje altijd iets meer (wel op gevoel). Heb ooit gehoord dat je in een bommetje meer moet zou moeten doen omdat te weinig niet veel effect zou hebben.
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal maar dit is met zo goed als alle stoffen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb altijd gezegd dat ik ooit nog wel 'ns een keertje keta wil doen.

Als ik het zou willen heb ik het meteen, maar dan wel pillen. Als ik zo lees hier hoe het effect is als je het op die manier neemt, is de verleiding nog veel groter geworden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."