#1
Raap jezelf bij elkaar!
Er is altijd hulp, maar alleen als je echt wilt.
Klinkt hard, maar jammeren gaat niet helpen.
Er zijn jou al zoveel mensen voorgegaan, genoeg voorbeelden hier op het forum.
Het gaat niet vanzelf nee, dus als je zo door wilt gaan wordt het wellicht je dood.
Hoe dan ook een doodlopende weg als je doorgaat.
Zie je wat wel zitten dan?
Het gaat alleen om jouw keuze of je er voor gaat.
Precies! Voor niemand hier was het makkelijk om te herstellen. Maar het is het meer dan waard!
En uiteindelijk zijn we allemaal sterker dan we zelf denken ♥️