Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou dan worden opgenomen in Iriszorg Wolfheze. Maar als ik de recensies daarvan lees word je ook niet vrolijk van. En het gaat hier almaar slechter en slechter.."
"Mezelf zei: Dus je laat je gehele toekomst afhangen van een paar weken niet roken? Klik om te vergroten... Het gaat over een opname van 6 maanden lees ik op de website van brijder bij dubbele diagnose. Dat is geen paar weken."
"Mezelf zei: Ik denk dat je beter eerst kan informeren bij ze ipv zelf opzoeken want opname voor een dubbele diagnose is vaak niet nodig. Opname is voor de detox en de langste die in detox zat bij de brijder was 8 weken en die man had het record daar. Maar dan nog, je laat je gehele levensgeluk afhangen van een paar maanden niet roken? Klik om te vergroten... Ja klopt. Ik moet al van de 3mmc en de benzos afkicken en dan moet ik ook nog stoppen met roken. Dat wordt een hel voor mij. Ik ken mezelf jammergenoeg, dat ik dan na een paar dagen weer thuis ben."
"Zeehond zei: Ah oké. Ja het is allemaal kut hier. Wat zou je ondanks alle kut Zorg hier dan wel zelf kunnen doen? Focus op wat je wel zelf kunt doen. Daar hoor ik je namelijk niet over. Succes verder, ik check uit hier. Probeer dankbaar te zijn voor wat er wel is 🙏 Klik om te vergroten... Je hebt geen flauw idee waar je over praat man! In begin 2024 ben ik opgenomen geweest op de Paaz van een ziekenhuis waar ik de heftigste behandelingen heb gehad om mijn depressie en angst te behandelen waaronder ECT en Esketamine. Helaas zonder resultaat. Ik heb 2 keer opgenomen gezeten in een kliniek. 2 jaar geleden voor de benzos in zuid afrika. Ik zat daar op 7,5 mg lorazepam per dag toen ik binnenkwam en depressie/angsten. Ze bouwden alles binnen 1,5 week af en lag te trillen op de grond en kon aan geen sessie meedoen daar. Daarna vorig jaar heb ik in er afkickkliniek gezeten genaamd connection sggz waar ik voor mijn verslaving van benzos en 3mmc opgenomen werd. Ook daar hetzelfde meegemaakt. Ik lag te trillen op de grond ik deed geen oog dicht en moest perse meedoen aan het programma wat me echt niet lukte. Snap je dat ik huiverig ben waar ik naartoe moet gaan? Ik heb daar soort van trauma’s opgelopen en heb er nog vaak nachtmerries over. En allemaal beloofden ze van te voren gouden bergen, maar het bleken alleen maar geldmachines te zijn. Voor mij 10 anderen."
"Neo-Shulginist zei: Bij de AA / NA zeggen ze inderdaad: "God, please grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference." Klik om te vergroten... Ja klopt! Ik heb me aangemeld bij een kliniek en hoop dat ik er snel terecht kan. Dit kan zo niet langer. En hoop dat ze de benzos wel rustig gaan afbouwen. Want lees daar horror verhalen over in klinieken."
"Mezelf zei: Goed dat je je hebt aangemeldt ! ... Voor mij was het echt wel een hel de afbouw van benzo en opioide. Heb de laatste dagen daar alleen maar zitten huilen zowat ... Voor me gevoel op dat moment ook heel snel afgebouwd wat "achteraf" gezien de beste manier voor "mij" is geweest. Ook echt praktisch met de spullen in mijn hand op het punt gestaan weg te gaan daar... Maar ze wisten me te overtuigen na een paar goede individuele gesprekken om te blijven en wat ben ik daar blij mee zeg ! Echt het is niet in woorden uit te drukken hoe blij ik ben dat ik toen heb doorgezet ... Het gaat gewoon heel zwaar worden en je zal op de blaren moeten zitten, maar hou voor ogen hoe goed je je gaat voelen als je het ergste achter de rug hebt. Zelfs het roken ga je na een week zeggen van jeetje.... ik heb veel meer lucht... ik voel me veel fitter... Niet veel later ga je het letterlijk zien in de spiegel. Ja ik weet het, ben je niet mee eens net als ik toen dat maar onzin vond. Begrijp het gerust, been there done that..... (Noet ik zeggen verdomme.. Ik die weer aan het roken is Wat een klote zinloze domme verslaving is roken ook zeg. Ik moet ook echt weer stoppen.... 😓) Klik om te vergroten... Ik ga naar Thailand naar Siam Rehab. Daar mag je wel roken. Hoeveel benzos slikte jij per dag?"
"Mezelf zei: Kwam van 30 a 40mg diazepam per dag, opiaten (hero a ~50mg p/d) en van een shitload Spice (omgerekend 40a50gr wiet per dag 🤯). Jammer van het roken stukkie maargoed je gaat in opname en dat is het belangrijkste. Edit: Weet je wat de wachttijden zijn? Klik om te vergroten... Ik kan op korte termijn al terecht. Morgen komt de huisarts en geef ik de spoed aan."
"LifeIsAlmostGreatAgain zei: Dat zeggen ze bij Siam altijd. Ik hoop dat je weet dat 90% van de NL zorgverzekeraars deze kliniek niet vergoed? Succes in ieder geval! 💪 Klik om te vergroten... Ik begreep van mijn counselor dat vgz het wel zou kunnen vergoeden en dat hij alles regelt. En desnoods moet ik het zelf betalen, maar moet geholpen worden."
"_shikantaza zei: Dat is toch die kliniek in Z-Limburg met eigen bijdrage van 5000? Ik zou lekker doorzoeken en het geld in je zak houden. Klik om te vergroten... Jij nog suggesties?"
"Hallo mensen, ik kamp nu al 2,5 jaar met een angststoornis en depressie. Om dit te onderdrukken ben ik 3mmc gaan gebruiken. Ik ben er achtergekomen na veel research op internet dat klinieken zich voornamelijk richten alleen op verslaving en minder op de onderliggende problemen zoals angsten in mijn geval. Hebben jullie adviezen welke klinieken hier wel in gespecialiseerd zijn? Graag door ervaringen etc. Mag ook een buitenlandse kliniek zijn."