#1
Lekkerrrrr aapje
Ey. Daar was ik ook. Thuis feestje 😍de laatste terrordrang, voor dat corona bullshit starte. Wat mis ik dit zeg.
gelukkig liep the destroyer gewoon door het pulbiek heen,hij moest die avond afsluiten van 06:00 tot 07:00, en natuurlijk kwam ik hem tegen, en meteen een foto met hem genomen.
Was in PKHS in tilburg, na het feest wel een flinke piep in me oor voor 3 dragen lang, ondanks muziek oordopjes. Was wel even schrikken.
The god van terror.. er is geen betere <3
Hahahaha Nice, ik ga elke terrordrang, maar pkhs is echt bagger locatieEy. Daar was ik ook. Thuis feestje 😍
Ja even de frustratie/spanning eruit knallen toch
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."