Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
510 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
Toch wel een beetje het 'kindje' van de darkcore wat mij betreft dit he.. blijft genieten
Klik om te vergroten...
Angel ook hoor, ken ik niet tussen kiezen
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Toch wel een beetje het 'kindje' van de darkcore wat mij betreft dit he.. blijft genieten
Klik om te vergroten...
Ik vind er niet echt wat duisters aan.. vind hem wel erg lekker! đŸ‘šđŸ»â€đŸŠČ
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Ik vind er niet echt wat duisters aan.. vind hem wel erg lekker! đŸ‘šđŸ»â€đŸŠČ
Klik om te vergroten...
Toch behoort dit wel tot dat subgenre. Maar er zijn veel duisterdere platen idd. Zit m ook niet altijd in het tempo of het al dan niet aanwezig zijn van een melodie. Meerdere aspecten die daaraan bijdragen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Toch behoort dit wel tot dat subgenre. Maar er zijn veel duisterdere platen idd. Zit m ook niet altijd in het tempo of het al dan niet aanwezig zijn van een melodie. Meerdere aspecten die daaraan bijdragen
Klik om te vergroten...
Ik weet eigenlijk helemaal niet veel van hardcore en de subgenres. Ik lees dat Endymion, angerfist, Catscan, veel artiesten die ik ken zijn darkcore blijkbaar. Thuis eens wat meer over opzoeken đŸ‘đŸ»
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Ik vind er niet echt wat duisters aan.. vind hem wel erg lekker! đŸ‘šđŸ»â€đŸŠČ
Klik om te vergroten...

15.000 kaakschavers,

15.000 KW/H watt bass door de jaarbeurs.

Stobe effecten lasers vuurballen rook zweetlucht nikes en een je pil in je mik.

Ongeveer 4 uur smorgens, DJ Ophidian mixxed deze erin. Geloof mij! Dan denk je ineens wauw, dit is toch wel duister haha.

Het genre dark industrial hardcore.

Geen bejaarde die zal zeggen he! Dat is mooie vrolijke muziek đŸ€ŻđŸ™ŒđŸ˜
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rotjoch zei:
Ik vind er niet echt wat duisters aan.. vind hem wel erg lekker! đŸ‘šđŸ»â€đŸŠČ
Klik om te vergroten...


Dit is dan weer van hetzelfde soort subgenre,

En veeeel duisterder dat wel ja.

E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Ik weet eigenlijk helemaal niet veel van hardcore en de subgenres. Ik lees dat Endymion, angerfist, Catscan, veel artiesten die ik ken zijn darkcore blijkbaar. Thuis eens wat meer over opzoeken đŸ‘đŸ»
Klik om te vergroten...

Zijn verschillende genre's die ze maken.

Hardcore is eigenlijk van de 90's.

Tegenwoordig zijn het vooral industrial en uppbeat.

Zoals partyraiser echt mainstream uppbeat is.

Terror heb je ook nog waar CSR een goed label van is.

En speedcore, tja OOGKASPENETRATIEEEEE!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Ik weet eigenlijk helemaal niet veel van hardcore.
Klik om te vergroten...

In de hoek!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
In de hoek!
Klik om te vergroten...
Nu-uh! Daar wordt gepist!

off-topic maar je hebt eindelijk je eigen profielfoto weer terug. Ik miste je al
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu weer ON TOPICORE!!!!!

PUT THE NEEDLE ON THE GODDAMN RECORD!!! YES YES BITZ


E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Nu-uh! Daar wordt gepist!

off-topic maar je hebt eindelijk je eigen profielfoto weer terug. Ik miste je al
Klik om te vergroten...


Yeah!

Die hamer is van bijzondere emotionele waarde.

Die wil ik niet de hele dag zien.

Maar Ainsley Harriot wel hoor! Splendid!
Overigens keek die toen naar beneden. Nu recht in je ziel!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even wat early en classic hardstyle

n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#18

Heb het idee dat hier eig een beetje marcheerpoeder bij hoort ..naja da doene we nie
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9495969798...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."