#1
Wie kent hem ja ja
Zo wazig dat ik eigk overgestapt ben naar techno of ja niet wazig geheel de hc is mainstream af. 7-10 jaar terug was het nog mooi
Wie kent hem ja ja
Zo wazig dat ik eigk overgestapt ben naar techno of ja niet wazig geheel de hc is mainstream af. 7-10 jaar terug was het nog mooi
Niet alles is mainstream as fuck man haha.
ligt aan je zoektocht.
Toch wel een beetje het 'kindje' van de darkcore wat mij betreft dit he.. blijft genieten
Nog maar een keertie omdat het zo'n kneiter goed geproduceerd stukje kunst is!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."