#1
The darkside.
Enter the shadowrealm, where the werewolfs are born.
altijdWeet niet of je echt mijn mening wilde.
Vond het erg vet!
Hopelijk vind jij het wel wat. Zanza vond het niks.
Gaat je lukken![]()
Maar deze wel echt boemvet. Echt een aapjes nummer ook haha.
Omijngod houd op.altijd
Ssst. Al die betogen straks weer...altijd
Even wat agressie dumpen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."