01-01-2024, 00:00#4Sorry, dat moet ik niet met een boos smiley gaan liken. Mag het niks vinden, maar you do you. Ik ga het per direct overzetten naar een duimpje ter waardering van het kwetsbaar opstellen dat je naar die nichtenmuziek luistert
01-01-2024, 00:00#5wist je dat de muziek van kasparov geproduceerd wordt door Bas Oskam a.k.a. Noisecontrollers?
01-01-2024, 00:00#6 Zanza zei: Ha! Monkey is mn 200e angryface. Komt in het plakboek! Klik om te vergroten... Haha! Got you there. Zal die vieze ljuv nu wel worden.
01-01-2024, 00:00#8 Bietje toepasselijk op het forum de laatste dagen. Lekker blijven denken dat detoxen morgen wel komt. Kusje
01-01-2024, 00:00#10 We knallen er lekker tegenaan Zanzibar. Eve mag er ook bij, maar die ligt te geilen op zijn nieuwe mormels
01-01-2024, 00:00#18 Rotjoch zei: Klik om te vergroten... De technoboy remix is een van m'n alltime favourites: