#1
pep, dan hou je het wel vol.Oei oei, het meeste hier is mij echt te hard! En te snel!
Zelfs de techno die er tussen staat. En ik ben een techno lover. Zal mijn leeftijd wel zijn heheheh.
Hahaha, ja maar dan alsnog is het mij te druk, snel en soms zelfs voor mijn gevoel niet ritmisch. Ben gewoon een ouwe doos joh..pep, dan hou je het wel vol.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."