#1
Om 20u cryogenic!!!Gas met die zooi![]()


Mee eensLuister nu naar het thunderdome album van 2020, moet zeggen dat dit album, net zoals die van vorig jaar echt super slecht is. Er staan wel een paar nummertjes op die echt lekker klinken maar het meeste wat er op staat bevat van die klote piep en zeehond kicks...jezus wat is mainstream hardcore toch slecht tegenwoordig...(de meeste) artiesten zijn ook gewoon niet meer origineel. Ik krijg niet zo vaak meer een opgewekt gevoel van een nieuwe hardcore plaat. Jammer dit...moest ik ff kwijt π
Die snap ik heel goed. 100% mee eens.Luister nu naar het thunderdome album van 2020, moet zeggen dat dit album, net zoals die van vorig jaar echt super slecht is. Er staan wel een paar nummertjes op die echt lekker klinken maar het meeste wat er op staat bevat van die klote piep en zeehond kicks...jezus wat is mainstream hardcore toch slecht tegenwoordig...(de meeste) artiesten zijn ook gewoon niet meer origineel. Ik krijg niet zo vaak meer een opgewekt gevoel van een nieuwe hardcore plaat. Jammer dit...moest ik ff kwijt π
Niet om het een of ander hoor (heb er zelf ook één) maar wat moet zij (toch best wel een ruige) eerste instantie met een v70 rijder? π€£.Er komt wel weer een generatie aan die het weer anders gaat doen dan de "piepkick" generatie die op dit moment de overhand heeft. Heb vertrouwen in de scene
Ander voorbeeld: Unifire
Ik heb nog veel meer van dit 'type' hardcore opgeslagen. Bij intresse kan ik altijd meer posten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."