#1
Nee, ik bedoel wat anders. Het was de allereerste, oorspronkelijke versie (extended) van de plaat braincrackin'. Ben nu niet thuis maar zal binnenkort ff gaan zoeken in mn archief. Later is deze versie volgens mij nergens meer op uitgekomen of afgespeeldDeze ken ik wel hoor! Staat op 13 jaar terreur,
13 jaar terreur was prachtige samenwerking met bodylotion en masters of ceremony!
Dat lijkt me lastig met schoenen halen 😵!Ik heb 10 maten meer hahaha, lastig zoeken naar air max.
Gellukig is us size 14.5 nog wel in ons kikkerlandje te krijgen zo nu en dan.
Dat lijkt me lastig met schoenen halen 😵!
Ieder nadeel heeft zijn voordeel 👌🏻.Nee hoor, maar ik loop niet ff de stad in want daar gaaat het maar tot 48 vaak.
Ik heb zo mijn adresjes, mooie is wel dat ik nooit van die goedkope rommel koop want die maken ze toch niet in mijn maat.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel 👌🏻.
Ik ga er dan ook wel vanuit dat je er langer mee doet?!Ja, maar het kost mij wel altijd in de 3 dubbele cijfers.
En dan gaan mensen er nogal graag op staan enzo haha.
Maar je weet wat ze zeggen he! Grote voeten grote...... schoenen
Goed merkje wel!!
Hahaha moet je behendig voor zijn
Hahaha moet je behendig voor zijn
Ook weer ff lekker terug in de tijd!Deze is wel zo machtig goed😍😍
Deze is wel zo machtig goed😍😍
Haha!Dit waren DE cd's om in de opel kadett te draaien!
Zelfde als de earthquake cd's!
Prachtig 😍
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."