#1
Ik heb Rejecta echt nog nooit een slechte set zien draaien en volg m al sinds begin van ze carrière
Helemaal top deze set!
Ik heb Rejecta echt nog nooit een slechte set zien draaien en volg m al sinds begin van ze carrière
Helemaal top deze set!
Het lachen vergaat hard als je binnen staat haha.
Ik werk niet met een el cheapo moederbordje met een realtec geluids chipje erop ,maar serieus spul wat serieus ook wat geld kost.
De namen Terratec en turtle beach en soundstorm zou jou niet veel zeggen ,maar daar kan je ook niets aan doen.
Jamo speelt al tijdje niet meer mee maar echt wel puur hoor dat geluid ,iedereen heb zo zijn smaak wat geluid betreft en dat klinkt gewoon perfect bij mij.Beide merken zou ik nou nog niet echt classificeren als hi-fi. Ze zijn vooral gericht op gaming.
Deze heb ik https://www.whathifi.com/reviews/cambridge-audio-cxn-v2Het lachen vergaat hard als je binnen staat haha.
Ik werk niet met een el cheapo moederbordje met een realtec geluids chipje erop ,maar serieus spul wat serieus ook wat geld kost.
De namen Terratec en turtle beach en soundstorm zou jou niet veel zeggen ,maar daar kan je ook niets aan doen.
Hier maak je wel een grote fout eigenlijk ,veel studio's draaien op Creative kaarten uit de X-Fi serie vanwege hun capaciteiten.Ze zijn vooral gericht op gaming.
Nice beetje het model van de Terratec versterker ,de prijs valt ook wel mee.Deze heb ik https://www.whathifi.com/reviews/cambridge-audio-cxn-v2
speakers : Dali sensor 7 en een set Canton Vento 870 DC
versterker: audiolab 6000a
Jamo speelt al tijdje niet meer mee maar echt wel puur hoor dat geluid ,iedereen heb zo zijn smaak wat geluid betreft en dat klinkt gewoon perfect bij mij.
Mijn oude hi-fi toren heb ik niet meer aangesloten maar de Bose boxen staan nog mooi op hun standaarden.
Het is maar wat je wil en waar je tevreden mee ben.
Deze heb ik https://www.whathifi.com/reviews/cambridge-audio-cxn-v2
speakers : Dali sensor 7 en een set Canton Vento 870 DC
versterker: audiolab-6000a
Hier moest ik om lachen.Letterlijk alles wat kan trillen in huis trilt
Ik gebruik heel me leven lang al geluidskaarten van Creative ,ze geven voor mij het geluid wat ik wil horen en vele andere dingen waartoe ze in staat zijn.Zelf heb ik een simpele audio interface van Behringer.
Bij mij staat hij onder me bureau een 13"dacht ik sub ,de kamer is vrij ruimtelijk ingericht dus iedere beat gaat door het lichaam heen en indd als ik de straat uitloop met me voordeur open hoor ik hem nog steeds een blok verder en dan staat hij maar half open haha.Hier moest ik om lachen.
Het geluid wat ik zoek voor in huis is het "houseparty geluid" maar volgens mij ontstaat die sound door luchtdruk op te bouwen en dat gaan de buren dan wel merken en dat wil ik niet.
Maar dat effect ontstaat soms ook in de auto, veel nummers die klinken in de auto een stuk lekkerder.
En ik zit thuis te klooien met de sweetspot, maar dan is mijn opstelling ook verre van ideaal. Ik zit er te dicht op, het geluid verplaatst zich nu in de breedte maar in de lengte is veel beter denk ik.
Ik koop dat op marktplaats, daar heb ik ongeveer 1500,- voor betaaldIk heb afgelopen jaar een setje vintage speakers van Wharfedale (Linton) er naast gezet, maar die heb ik toch weer van de hand gedaan.Mooie setup hoor!
Ik mag nog even sparen 🤣
Ik heb afgelopen jaar een setje vintage speakers van Wharfedale (Linton) er naast gezet, maar die heb ik toch weer van de hand gedaan.
De Q5 heb ik ook gehad maar is niks bijzonders.De volgende upgrade wordt dus nieuwe boxen. Ik heb nu m'n ogen gefixeerd op een set tweedehands KEF Q5 of iQ7.
Ze laten zelfs mijn oude Technics en Bose boxen in het stof happen,en dat is toch niet iets van het minste kwaliteit wat toen te koop was.
Dat me trouwe los componenten toren van Technics het laten afweten tegenover het geluid van de oude Jamo's en dikke sub aangesloten op de X-Fi geluisdkaart.Wat betekent in het stof happen ook al weer?
Ik ben ook marktplaats aan het afstruinen hahaIk koop dat op marktplaats, daar heb ik ongeveer 1500,- voor betaald
Klopt. Qua geluid vond ik ze redelijk gelijkwaardig met de boxen die ik nu heb. Ze stonden alleen afschuwelijke in mijn interieur, dus vandaar dat ik die weer heb weggedaan.De Lintons staan goed aangeschreven en daar hebben ze onlangs ook een nieuwe serie van uitgebracht.
Ik was vorig jaar in een platenzaak waar ze Wharfedale e70 hadden staan. Poah dat klonk goed hè. Ik zag ze een paar maanden later op marktplaats, maar ik was net te laat.Ik heb wharfedale valdus 400 gehad en die klinken vooral in het laag erg goed.
Op mijn verlanglijstje staan wharfedale evo 4.4, maar 2ehands zijn die mij momenteel nog te duur.
Niet? 😢De Q5 heb ik ook gehad maar is niks bijzonders.
Niet? 😢
Ik heb ze nog niet kunnen beluisteren, ben vooral afgegaan op reviews. Niet goed, ik know. Binnenkort maar eens ergens naar een tweedehands hifi zaak om het een en ander te horen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."