Ik wil zo graag nog een keer naar Moskou om naar Monasterio te gaan. Liever dat dan Berghain!!
Pohhhh begin steeds meer me keuze te betreuren dat ik me ticket verkocht hadEen van de grimmigste dingen die ik heb meegemaakt😂
Ik ben juist blij dat ik last minute een ticket gekocht had haha (de dag van tevoren), het was een top feestje!Pohhhh begin steeds meer me keuze te betreuren dat ik me ticket verkocht had
Ik heb Rejecta echt nog nooit een slechte set zien draaien en volg m al sinds begin van ze carrière
Helemaal top deze set!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."