#1
Gaat bij terror niet echt of je hakt. Gewoon los gaan, en enjoy the moment. ik begon met hardstyle, toen snel overgegaan naar hardcore. Toen frenchcore, en daarna uptempo. maar uptempo vind ik dat er te veel tussen stop in de bass zit, en dat vind ik geen fijne ritme. Toen ging ik een paar keer mee naar terror areas op feesten, en de tunnel of terror in thunderdome in 2019, en toen was ik verliefd. Zo faking dik.. je moet er van houden.Poh, ik heb hem ook eens live gezien (toevallig hoor, hij was in het jongerencentrum optreden waar ik kwam) maar het was mij te overweldigend. Ik hou wel van uptempo maar ik zou niet weten hoe ik hier op moet hakken