Ik leef m'n leven voor de rave(r)
Haha moest aan jouw gebruikersnaam denken door de titel 😂 @Raver
Hahahahaha. Die clip. Dus als je aan mij denkt denk je aan deze clip!? 🤣🤣

Vette plaat maar ben geen fan van die anticlimax stukjes zoals op 1:04.
Wat is dat tegenwoordig met die piepjes bass? Ze dansen er nieteens op. Kan veel hebben maar dit is een vd weinige wat ik geen muziek meer kan noemen en niet dansbaar.
Op t moment naar uptempo dimitrki k chainsawZoals de titel het aangeeft, een leuk topic vol met muziek in de genre: hardstyle, rawstyle, hardcore, terror en de overige genres die ertussen zitten.
Geeft verder ook een leuke verzameling betreft deze muziek, voor degene die het luisteren! <3 (:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."