Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
520 weergaven
18-5-2026
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh sheize zie nu pas het deel over hardstyle waar jullie het over hadden. Eens ja, early hardstyle vond ik best dik, sensation black tijden zeg maar. Wat nu gedraaid wordt echter vind ik echt pure aids. Lege kicks en veel te veel pauzes/fake drop bullshit....+ vind het gwn een no go als je bijv op een feest als MOH of Dominator bent. Haalt me compleet uit me ritme.

Om het ontopic te houden hehe:
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#2

Good old days , tegenwoordige hardstyle vind ik maar ZUINIG
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#4
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fyrckant zei:
Maar hardstyle sla ik over hoor, dat vind ik nog steeds niks 🤣
Klik om te vergroten...
Ik vind hardstyle altijd maar een beetje nichterig, met alle respect naar de fans hier op het forum 🤣
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
😍😍🤤
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker heur, Neophyte 😍
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neophyte blijft toch wel echt een legend.

A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#12
TheRealKoekert zei:
Nichterig? Je bent in verwarring met jumpstyle denk ik. :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Nee hoor.. ik ben zeker niet in verwarring

Maar nu je het inderdaad toch opbrengt jumpstyle is nog een miljoen keer erger😂
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk dat je dan doelt op de vocals, blije vibe, mooie lange melodie. Kan dat dat je ding niet is. Ben zelf ook meer van de hardcore maar kan zo nu en dan hardstyle zeker wel waarderen. Tenminste als we het over de hardstyle van vroeger hebben. Tegenwoordig is het allemaal rawstyle. Harder dan de hardcore van vroeger alleen mist het van alles in mijn ogen. Zoals ook uptempo vaak van alles mist naar mijn mening. Kan wel leuk zijn maar zal er nooit groot liefhebber van worden.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#14
TheRealKoekert zei:
Denk dat je dan doelt op de vocals, blije vibe, mooie lange melodie. Kan dat dat je ding niet is. Ben zelf ook meer van de hardcore maar kan zo nu en dan hardstyle zeker wel waarderen. Tenminste als we het over de hardstyle van vroeger hebben. Tegenwoordig is het allemaal rawstyle. Harder dan de hardcore van vroeger alleen mist het van alles in mijn ogen. Zoals ook uptempo vaak van alles mist naar mijn mening. Kan wel leuk zijn maar zal er nooit groot liefhebber van worden.
Klik om te vergroten...
Ik doel op alles wat jij zegt + de gehele mysterland sfeer die ik er van krijg. Dat geeft me dus meteen al de kriebels.
TheRealKoekert zei:
Tegenwoordig is het allemaal rawstyle. Harder dan de hardcore van vroeger
Klik om te vergroten...
Laat ik me hier verder maar niet over uitlaten 🤣🤣
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Genoeg oude hardcore platen die eigenlijk helemaal niet zo hard zijn hoor. Zelfs platen die niet eens boven de 150bpm uit komen. Maar het hoeft ook niet altijd hard te zijn toch? Of zijn oude platen van promo ook kut?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#16
TheRealKoekert zei:
Genoeg oude hardcore platen die eigenlijk helemaal niet zo hard zijn hoor. Zelfs platen die niet eens boven de 150bpm uit komen. Maar het hoeft ook niet altijd hard te zijn toch? Of zijn oude platen van promo ook kut?
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook niet over bpm en zei ook niet dat alle platen van vroeger even hard waren.

Maar om nou over de gehele 2022 hardstyle te zeggen dat het harder gaat dan early hardcore... Weet niet hoor😂 Ik ken overigens genoeg early hardcore platen die op 150bpm harder gaan dan 99% wat tegenwoordig word uitgebracht. De hele cultuur tegenwoordig van "zolang het maar 230bpm is dan ga ik lekker" vind ik echt een achterlijke ontwikkeling. Het is overigens zo erg geworden dat zelfs XTC niet meer op zn plek is wat betreft hardcore omdat die tracks zo snel gaan dat het alleen nog maar ruis is.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zeg niet dat het per definitie harder is. Maar in sommige gevallen wel vind ik. En qua uptempo: de muziek is ver te zoeken tegenwoordig. Dan draait het eigenlijk alleen nog maar om de kick en dan verneuken ze die ook nog. Zo een Cryogenic bijvoorbeeld. Echt inspiratieloze kut herrie man. Xtc komt daar inderdaad helemaal niet meer tot zijn recht. Ik was vroeger wel liefhebber van het hardere en snellere werk. Chrono & The Demon Dwarf bijvoorbeeld. En de partyraiser van vroeger vond ik altijd geweldig. (En nogsteeds wel maar zo maken ze het niet meer)

Dit soort shit
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#18
TheRealKoekert zei:
Ik zeg niet dat het per definitie harder is. Maar in sommige gevallen wel vind ik. En qua uptempo: de muziek is ver te zoeken tegenwoordig. Dan draait het eigenlijk alleen nog maar om de kick en dan verneuken ze die ook nog. Zo een Cryogenic bijvoorbeeld. Echt inspiratieloze kut herrie man. Xtc komt daar inderdaad helemaal niet meer tot zijn recht. Ik was vroeger wel liefhebber van het hardere en snellere werk. Chrono & The Demon Dwarf bijvoorbeeld. En de partyraiser van vroeger vond ik altijd geweldig. (En nogsteeds wel maar zo maken ze het niet meer)

Dit soort shit
Klik om te vergroten...
Ik sluit me hier in ieder geval volledig bij aan bij alles, en precies zoals jij het nu zegt.. inspiratieloze kut herrie.

Komt geen passie meer bij kijken, geldt soms ook voor de fans trouwens. Allemaal een beetje leren hakken zolang het er maar goed uit ziet, zit geen gevoel meer in man.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
even herrie in de werrie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...100101102103104...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."