#1
Ik heb er ook al gretig gebruik van gemaakt, ik vind het heerlijk nog old school cd´tjes te kopen. Net zoals neo vertik ik het ook geld uit te geven aan streamingsdiensten.@Neo-Shulginist maak je veel gebruik van Bandcamp? Je bent tot nu toe de enige andere op het forum die ik er gebruik van heb zien maken.
Wat is je favoriete (psytrance) label?De vraag was niet aan mij, maar ik gebruik ook Bandcamp. Ik volg een favoriet label en bijna al hun releases vind ik vet. Ik heb nog geen vinyl gekocht, maar wel over getwijfeld bij sommige platen.
Saturate RecordsWat is je favoriete (psytrance) label?
Ah cool. Ff gecheckt, en het lijkt wel goeie herrie jaSaturate Records
Is geen psytrance, maar meer bass, skweee, wonk, underground electro 🙂
Ik krijg er wel trek van als ik dit deel. Ik heb eigenlijk jarenlang met een headset al spacend van zoveel mogelijk bonghits en/of spacecake.
Perfect recept om een allesoverstijgende ervaring te krijgen💜Ik wil deze twee helden al heel lang eens een keer op een feestje meemaken. Aankomende donderdag wordt dat misschien werkelijkheid op een van de pre-parties voor Surya Spirits. En dan ook nog samen achter het deck 😍🤤😍🤤😍
Anoebis gooide wel meer oude tranceplaten door zijn set, op het juiste moment.
Op 2:32:00 zit een heel lekkere tune. Helemaal geen Goa of psytrance, maar wel lekker haha
Cool, ik had inderdaad de aankondiging gezien van dat feest. Leuk dat je erheen gaat! Veel plezier alvast.Ik wil deze twee helden al heel lang eens een keer op een feestje meemaken. Aankomende donderdag wordt dat misschien werkelijkheid op een van de pre-parties voor Surya Spirits. En dan ook nog samen achter het deck 😍🤤😍🤤😍
Op 2:32:00 zit een heel lekkere tune. Helemaal geen Goa of psytrance, maar wel lekker haha
Perfect recept om een allesoverstijgende ervaring te krijgen💜
Ik heb ze nooit als duo zien draaien.
Wel afzonderlijk, ze hebben allebei het talent om de deelnemers in een hogere staat van zijn te brengen met hun vibe, muziek en skills.
Have fun
Cool, ik had inderdaad de aankondiging gezien van dat feest. Leuk dat je erheen gaat! Veel plezier alvast.
💛💜🥳INSANE!!!! 🤯🤤🤯🤤🤯🤤🤯
Ai wat klote, heb je wel nog wat kunnen dansen? Ach, met de rest van je lichaam kan je ook wel dansen neem ik aan🤪Wel een bijzonder domme keuze om hier met gekneusde voet heen te gaan. Ik hoop dat ie echt niet een klein breukje had, anders was die echt een heel slecht idee.
Ai wat klote, heb je wel nog wat kunnen dansen? Ach, met de rest van je lichaam kan je ook wel dansen neem ik aan 🤪
En een van mijn persoonlijke favorieten is Cosmosis 👌
![]()
Hij maakt ook heel chille chillout muziek. Maar dat is voor een ander lijstje.
Ajja vind ik ook een heel chille (dark)psy-artiest!
De oplettende kijker kan mij ergens in het publiek van deze video staan stampen
Dan moet je overigens wel heel goed opletten, want ik kan mezelf ook niet vinden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."