Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu?

Wat luister je nu?

19999 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Luister nu naar Lou Reed, een legende.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Gezonde Snuiver zei:
Die is inderdaad zeer goed. The Dead hebben naast een hele hoop rotzooi toch ook wel een paar pareltjes gemaakt.
Klik om te vergroten...

Ik vind het merendeel echt fantastisch van hen, superb :).
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Terrapin Station en American Beauty zijn toch wel mijn favoriete albums van hun. Workingman's Dead is ook zeer goed, The dead is een band die ik vooral erg waardeer in de zomer. Weet niet waarom.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
vinden jullie 'althea' dan niet ook zo'n magisch nr :) ?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helemaal leuk detail van the Dead: de vaste groep mensen die met hen mee tourde in Amerika hebben jarenlang de LSD door Amerika verspreid. Genaamd de Dead Family.

De DEA heeft nooit begrepen hoe LSD zo makkelijk werd verspreid door Amerika, totdat ze zagen dat als de Dead ergens optrad, de hele omgeving overvloed was met LSD.

Om volwaardig family member te worden moest je een ritueel ondergaan, genaamd de thumbprint. Omdat zij degene waren die de LSD op de vellen blotters deden, hadden ze beschikking tot pure LSD kristallen. Iemand zou zn duim door pure kristallen halen en in iemand z'n hand drukken.

LSD wordt heel makkelijk door de huid opgenomen, dus reken maar dat je tript. Er van uit gaand dat er ongeveeer 50 mg (?) op een duim zit, krijg je dus (50 mg = 50.000 ug. 50.000/100 = 500) 500 dosissen binnen :wink:.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: hehe ja dat vertelde mn pa ook al die was ook een ontzettende dead fan :grin:

heb trouwens de dag na mn paddotrip een tijd lang met mn pa over LSD gepraat en dan vooral over wat je er uit kan halen was echt een tof gesprek :) maar heb t nog steeds niet gedaan , maar t komt
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm heb ik nooit geweten eigenlijk..wel geweldig verhaal :mrgreen:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Gezonde Snuiver zei:
Terrapin Station en American Beauty zijn toch wel mijn favoriete albums van hun. Workingman's Dead is ook zeer goed, The dead is een band die ik vooral erg waardeer in de zomer. Weet niet waarom.
Klik om te vergroten...

Het nummer Terrapin Station Part 1 is echt, echt goed :).
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Infected mushroom
Klik om te vergroten...

hm... klinkt leuk.. zal het ff downen :grin:


Slipknot - Eyeless :angry:

(ben een beetje agressief, en dan is het HEERLIJK)

D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
dillinger-cokaine in my brain
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
Het nummer Terrapin Station Part 1 is echt, echt goed :).
Klik om te vergroten...

jaaaaa :grin:

slipknot
Klik om te vergroten...
neeeeeeee :cry:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mchammer zei:
haha slipknot geweldig. toch wel respect hoe die lui in zon tempo kunnen rammen :grin:
Klik om te vergroten...

Ja en ook gewoon live he.. die drummer is zo inmens goed
fuck die gimmick en hoor de emotie en de techniek

:mrgreen:
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#13
jah soms moet je eens verder kijken naar dingen en niet meteen een oordeel ergens over hebben :). het is niet muziek wat ik dagelijks luister maar vind het toch ook wel ergens geweldig zoals ik al zei :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
word meestal paranoia van die shit.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
de drummer is inderdaad erg goed in zn vak.

maar de rest dat trek ik niet hoor :rolleyes:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#16
hm hardcore... :rolleyes:

still Michael - On the Line

C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amon tobin - Chronic Tronic

He IS the man :wave:


beatles zijn cool, die white LP dan
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
dallandra zei:
vitalic live@i love techno 2005!! :mrgreen:

thnx to Mac...
Klik om te vergroten...

You're welcome. Heb je m nog sneller dan mij. Firefox begaf het en hoefde nog maar 5 % te dl'en
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
dallandra zei:
vitalic live@i love techno 2005!! :mrgreen:

thnx to Mac...
Klik om te vergroten...

You're welcome. Heb je m nog sneller dan mij. Firefox begaf het en hoefde nog maar 5 % te dl'en
Klik om te vergroten...

zonde!
ik heb m al een half uur binnen! :mrgreen:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#20
incubus - talk shows on mute

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."