#1
Luister nu naar Lou Reed, een legende.
De Gezonde Snuiver zei:Die is inderdaad zeer goed. The Dead hebben naast een hele hoop rotzooi toch ook wel een paar pareltjes gemaakt.

De Gezonde Snuiver zei:Terrapin Station en American Beauty zijn toch wel mijn favoriete albums van hun. Workingman's Dead is ook zeer goed, The dead is een band die ik vooral erg waardeer in de zomer. Weet niet waarom.
Infected mushroom
Bal0n zei:Het nummer Terrapin Station Part 1 is echt, echt goed.
neeeeeeeeslipknot
Mchammer zei:haha slipknot geweldig. toch wel respect hoe die lui in zon tempo kunnen rammen![]()


dallandra zei:vitalic live@i love techno 2005!!![]()
thnx to Mac...
Mac... zei:dallandra zei:vitalic live@i love techno 2005!!![]()
thnx to Mac...
You're welcome. Heb je m nog sneller dan mij. Firefox begaf het en hoefde nog maar 5 % te dl'en

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."