#1
Alleen als het bij jou ook regent he, en als je gras hebt, anders is het een beetje raar als je buiten gaat staan en je gaat de regen in het gras ruiken, maar je hebt geen regen en geen gras.. Dat zou ook wat zijn.
Bye bye.
Bye bye.
