Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30gram truffels

30gram truffels

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als doenbaar.
Wanneer was je laatste trip?
Ik had de laatste keer een paar gram teveel truffels. Was verder geen ramp, maar ik moest op bed gaan liggen en kon niets meer. Ook merkte ik meer last te hebben van een kater.

Het was verder een ok trip, maar ik heb geen behoefte meer gehad aan truffels 😅
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natuurlijke psychedelica zullen nooit zo consistent zijn als syntetische, dus de dosis kan altijd anders uitpakken. Als je genoeg vertrouwen hebt dat je met een (mogelijk) zeer sterke trip om kunt gaan zou ik het gewoon doen.

Voel je toch angst/onzekerheid, dan zou ik wat minder nemen.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kweek setjes zijn inderdaad gemakkelijk.

Vond het net corona heel leuk om paddenstoelen te kweken van zero maar 25 procent lukte en het is echt wel een gedoe.

Was echt een hobby toen.

Nu vond geen verschil tussen truffels en paddenstoelen.
d
dutcheryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een vraagje.

Ik heb nou totaal van 4 keer getript met truffels
3 keer mexicana en 1 keer hollandia truffels. 1 maal 25gram mexicana.

Nou was mijn vraag of het verstandig is om 30 gram dragons dynamite te gaan doen. Ik heb alle vorige trips als heel positief ervaren en goed. Wat raden jullie aan of als advies?

Over mijzelf. Ik ben 185cm en 115kg. Misschien dat dit belangrijke info is.

Met vriendelijke groet,
Dutchery
d
dutcheryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Klinkt als doenbaar.
Wanneer was je laatste trip?
Ik had de laatste keer een paar gram teveel truffels. Was verder geen ramp, maar ik moest op bed gaan liggen en kon niets meer. Ook merkte ik meer last te hebben van een kater.

Het was verder een ok trip, maar ik heb geen behoefte meer gehad aan truffels 😅
Klik om te vergroten...
Mijn laatste trip was eind november. Hij was sterker dan ik eerder heb gehad. Bijzondere visuals bij ogen dicht en muziek raakte mijn ziel. Was heel bijzonder. Dag erna niks geen kater pf dufheid
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dutchery zei:
Mijn laatste trip was eind november. Hij was sterker dan ik eerder heb gehad. Bijzondere visuals bij ogen dicht en muziek raakte mijn ziel. Was heel bijzonder. Dag erna niks geen kater pf dufheid
Klik om te vergroten...
Ja, klinkt als zijnde een perfecte trip. Beetje meer kan dan waarschijnlijk ook, maar je weet nooit precies wat er gaat komen.😅
Ik heb vandaag een trip van een dag achter de rug en wacht minstens 3 tot 4 maanden voordat ik de volgende pak.
Was een 1P LSD 100 mcg relaxe trip hier.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#7
dutchery zei:
Mijn laatste trip was eind november. Hij was sterker dan ik eerder heb gehad. Bijzondere visuals bij ogen dicht en muziek raakte mijn ziel. Was heel bijzonder. Dag erna niks geen kater pf dufheid
Klik om te vergroten...
Toevallig zondag nog een mexicana trip gedaan. Ik denk de derde of vierde keer dat ik deze truffels geprobeerd heb. Altijd wel leuk maar ik heb er wat nieuwe inzichten of zo betreft nooit veel aan gehad en daar trip ik dus vooral voor.

Ik wil na circa 20 of 25 truffel trips in de afgelopen drie of vier jaar toch eens keer paddenstoelen proberen. Maar ik zie een beetje op tegen het zelf kweken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deadwing zei:
Toevallig zondag nog een mexicana trip gedaan. Ik denk de derde of vierde keer dat ik deze truffels geprobeerd heb. Altijd wel leuk maar ik heb er wat nieuwe inzichten of zo betreft nooit veel aan gehad en daar trip ik dus vooral voor.

Ik wil na circa 20 of 25 truffel trips in de afgelopen drie of vier jaar toch eens keer paddenstoelen proberen. Maar ik zie een beetje op tegen het zelf kweken.
Klik om te vergroten...

Paddo's zijn véél beter dan die gore truffels.

Ok, van die paddo's ga je ook over je nek.

Heb je geen 'vrinden' die het voor je doen?
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Paddo's zijn véél beter dan die gore truffels.

Ok, van die paddo's ga je ook over je nek.

Heb je geen 'vrinden' die het voor je doen?
Klik om te vergroten...
Ik vind de smaak van truffels wel meevallen. Maar niet lekker natuurlijk.

Helaas niemand in mijn huidige club die truffels en paddo’s als hobby hebben, laat staan kweken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deadwing zei:
Ik vind de smaak van truffels wel meevallen. Maar niet lekker natuurlijk.

Helaas niemand in mijn huidige club die truffels en paddo’s als hobby hebben, laat staan kweken.
Klik om te vergroten...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Mijn probleem is dat ik het nergens stiekem kan doen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Hoe moeilijk kan het zijn?
Klik om te vergroten...
Niet moeilijk. Je kunt gewoon een kweekset kopen bij de smartshop.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Mijn probleem is dat ik het nergens stiekem kan doen.
Klik om te vergroten...
Er zijn ook setjes te koop waarmee je buiten een paddo kweek kan opstarten. Het kan wel meer dan een jaar duren voordat je resultaat ziet staat er bij, maar vanaf dan komen ze wel elk jaar weer op.

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt mij wel interessant.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
XMR zei:
Er zijn ook setjes te koop waarmee je buiten een paddo kweek kan opstarten. Het kan wel meer dan een jaar duren voordat je resultaat ziet staat er bij, maar vanaf dan komen ze wel elk jaar weer op.

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt mij wel interessant.
Klik om te vergroten...

Zelfs buiten kan het niet

Komt nog wel weer een keer.

Volgende significante stop is DMT.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
Niet moeilijk. Je kunt gewoon een kweekset kopen bij de smartshop.
Klik om te vergroten...
Ik ga een Golden Teacher kweekset bestellen. Waarschijnlijk deze week. Het plan dit te doen heb ik al lang en ik heb ook aardig wat video’s en instructies over het kweken gezien en gelezen.
Moeilijk kan het idd niet zijn maar toch gaat het kweken bij velen nogal eens mis volgens mij.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deadwing zei:
Ik ga een Golden Teacher kweekset bestellen. Waarschijnlijk deze week. Het plan dit te doen heb ik al lang en ik heb ook aardig wat video’s en instructies over het kweken gezien en gelezen.
Moeilijk kan het idd niet zijn maar toch gaat het kweken bij velen nogal eens mis volgens mij.
Klik om te vergroten...
Die kant en klare kweeksetjes zijn bijna niet te verpesten omdat het medium al volledig doorgroeit is met mycelium, als het mis gaat is het vaak in de fase daarvoor, als het medium geënt word en daarbij besmet raakt met andere schimmels, dus zolang je niet met sporenprints oid aan de slag gaat maar het gewoon bij kweeksetjes houd ben je vrijwel gegarandeerd van een goede oogst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."