#1
Yep, neem het net zelf!
Heb er wel ervaring mee.
Altijd oraal doe ik.
Begin rustig 5mg!
Je kunt stapelen.
Heb zelf nooit hoge dosissen gedaan.
rustig aan, is een zeer potent stofje.
Heb er wel ervaring mee.
Altijd oraal doe ik.
Begin rustig 5mg!
Je kunt stapelen.
Heb zelf nooit hoge dosissen gedaan.
rustig aan, is een zeer potent stofje.