Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is het niet zo dat als je iets gaat wegen, je er eerst iets op legt wat bijvoorbeeld 50mg weegt en dan daarna je spul erbij doet, dat het dan wel accuraat is? Stel je hebt 5mg nodig dat je dan tot 55mg erbij legt? Of zeg ik dan iets raars? Geen ervaring mee want ik doe alles op het oog."
"Ik had beide al eens apart gehad. 6-abp was alweer even geleden. 5-meo-mipt 7 dagen ervoor nasaal genomen maar had er niet heel veel van gemerkt. Ik denk dat het rond 12.30 was toen ik een 100mg capsule 6-abp had genomen. Ik was met het huishouden bezig en na een uur of 2 voelde ik eigenlijk nog niks. Dus ik besloot om wat 5-meo-mipt te nemen. Deze keer zou ik het oraal nemen. Ik had wat (eyeballed) op stukje wc papier gelegd en het was ongeveer dezelfde hoeveelheid toen ik het vorige week had gesnoven. Ik verwachtte er niet al teveel van omdat het nasaal meestal heftiger is en ik vorige week al had genomen. Maar ik kan je nu vertellen dat het er behoorlijk heftig aan toe ging. Of het de combi was of gewoon de hoeveelheid 5-meo-mipt of dat ik het nu oraal had genomen, geen idee maar volgende keer gaat het anders. Of de chocolade paaseitjes moeten een bepaalde wisselwerking hebben gehad...? In ieder geval, in het begin was het nog wel chill, meer kleuren, het golft allemaal, je voelt je op een andere wereld. Mijn hersenen waren ook min of meer uigltgeschakeld. Als ik moest nadenken over iets dan raakte ik compleet de draad kwijt. Ik wou voorverpakte bami opwarmen in de magnetron, dat lukte nog, maar de verpakking open maken, vergeet het maar. En het maakte me zo gek van binnen dat ik niet wist waar ik het moest zoeken en dat was het moment alsof het voelde dat ik te hard ging, soort van zoals met mdma. Ik moest zorgen dat ik zsm bij mijn toilet kwam want ik voelde wat opkomen. Eerst kon ik nog op mn knieën zitten, 15 sec later zat/lag ik uitgeteld op mn wc vloer de laatste restjes (op dat moment) uit te spugen. En dat gevoel kwam nog 3 keer terug met ongeveer een tussenpoos van anderhalf uur. En het kwam echt vanuit niets. Lag voor pampus op de bank en het kwam zomaar opzetten. Had nog wel wat gedronken maar eten had ik totaal geen zin in en ook bang om het er natuurlijk weer uit te gooien. Toen ik mezelf goed genoeg voelde maar naar bed gegaan rond half 12, emmertje mee maar niet gebruikt gelukkig. Had klok rond geslapen en ik was blij dat ik het had overleefd. Volgende dag had ik weinig energie maar geen kater oid. Nog wel smiddags even een dutje gedaan van anderhalf uur. Savonds om 10 uur weer gaan slapen maar volgende dag nog niet helemaal fit. Had me al wel ingelezen over die 5-meo-mipt maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik weet van mezelf dat ik meestal wel iets teveel risico neem maar zo beleef je ook weer wat denk ik dan altijd. En ik leer er ook weer van. Sommige dingen moet je gewoon zelf ervaren. Want wat een ander schrijft is geen garantie voor jezelf, elk lichaam is/reageert anders. Iemand een idee of dit puur de 5-meo-mipt is geweest of toch de combi met 6-abp?"
"@VJ: toen ik terug kwam van het toilet was het denk ik al koud en ik had totaal geen trek meer. Heb rond 22 uur alleen nog wat naturel chips gegeten. Kon denk ik wel wat zout gebruiken. @Snuffelaar: ik had juist het idee dat het oraal een stuk sterker was. Ik had maar iets meer genomen als nasaal een week ervoor. Maar het kan ook aan de combi met 6-abp hebben gelegen dat ik zo hard ging. Ik denk dat ik ca 15 mg 5-meo-mipt heb genomen. Misschien iets meer en ik weet dat het best een grote dosis is. Maar ja, zo ben ik nu eenmaal. Voel liever iets teveel dan dat ik achteraf denk dat het zonde vd tijd/dosis is geweest. Nasaal werkte het ook korter, wat ook vrij normaal is."
"Hoi, Aangezien ik hier een trip van heb beleefd paar dagen geleden, ga ik er maar een report van uitbrengen. Vooral voor anderen als waarschuwing. Ik zal er alvast bij melden dat ik het restant van deze RC in de kliko heb getieft. Ik denk dat t ongeveer rond 11 uur geweest moet zijn dat ik voor de 2e x o-pce ging gebruiken. Eerste keer was me niet heel goed bevallen. Had t oraal ingenomen en dacht t deze x maar nasaal te gaan doen. Ik had gewoon wat op het aanrecht neergelegd, ja zonder te wegen, heel erg dom natuurlijk. En ik snoof een kleine hoeveelheid op. Even later nog een kleine hoeveelheid in mijn andere neusgat. Achteraf was t nogal wat veel. In het begin kwam het gewoon rustig op en ik zat gewoon wat op mijn telefoon te chillen. Enige wat ik me kan herinneren is dat ik moeite had met kijken en bewegen (vooral lopen) gaat heel moeizaam. Toen ik opeens zag dat t twee uur was besloot ik maar een poging te wagen om te gaan slapen. Ik weet nog dat ik eerst de keuken in ging om wat spullen op te ruimen en daarna ging ik met telefoon en lader naar boven. Echt een hele onderneming. Herinner me nog dat ik opeens vd 3e tree ineens tot op de 2e tree van boven was. Geen idee hoe t zo snel kon opeens. Afijn, ik ga de slaapkamer op en mijn zoon lag nog vredig te slapen (hij slaapt altijd bij mij in bed). Gelukkig was ik niet gevallen of had ik onnodig herrie gemaakt zodat hij me had opgemerkt. Toen ik op bed was gaan zitten is t licht bij mij uit gegaan. Eerste wat ik me herinner is dat ik om half 5 wakker werd en ik opeens 2 ambulancezusters bij mijn bed zag staan. Ik dacht dat ik droomde. Even later merkte ik dat ik een bloeddrukmeter om m'n arm had. Hmm is t dus toch geen droom. Ik probeerde wat dingen te zeggen maar ik kon nauwelijks een verstaanbaar woord uit mijn mond krijgen. Mijn zoon zat naast me met een telefoon in zijn hand op bed. Toen had ik t besef dat t echt geen droom meer was. Ik biechtte de zusters op wat ik had gebruikt. Blijkbaar hadden ze er vaker van gehoord want ze leken niet verrast. Ze wilden me eigenlijk meenemen naar het ziekenhuis. Mijn zoon had geprobeerd mijn ouders te bellen maar die nemen hun telefoon niet mee naar bed en hadden niks gemerkt. Gelukkig maar dacht ik achteraf. Vanaf toen besefte ik me wel dat ik echt heel fout bezig was geweest. De zusters waren weggegaan en ik heb daarna nog even wat geslapen...denk ik tenminste. Heb ook nog even flink lopen spacen en dat was nog wel even een fijn gevoel. Het voelde alsof ik als een soort hemellichaam door de ruimte heen zweefde. Kan niet goed beschrijven. Misschien een soort K-hole, geen idee. Toen ik om half 8 wakker werd heb ik mezelf wel even goed afgevraagd waar ik mee bezig was. Tranen over wangen. Had het gevoel dat ik mijn vriendin kwijt was geraakt omdat ik t gevoel had dat ik haar tijdens de trip nog had gesproken. Gelukkig niet, ik bedacht me later dat t droom geweest moest zijn. Heb die nacht ook ontzettend veel gedroomd of hallucinaties gehad. Mijn zoon (11 jaar) heeft t er ook moeilijk mee gehad. Hij kan er nu wel weer om lachen. Ik heb hem wel opgebiecht wat ik gedaan en er ook dingen over verteld wat t met je kan doen. Hij is echt mijn maatje en ik ga er tegen hem niet over liegen. Hij en de zusters (en ook vast mijn huisarts) zijn de enige die het weten. Ik heb mijn lesje wel geleerd en ga t niet nog eens gebruiken. Het is echt heel heftig spul. Had me er ook wel over ingelezen maar blijkbaar was ik niet voorzichtig genoeg. Ik zit niet op commentaar te wachten zoals, wat dom, had t afgewogen, doe t niet met een kind in huis. Ik weet dat ik heel fout zat en heb m'n lesje echt wel geleerd. Ik hoop ermee te bereiken dat anderen er nu ook voorzichtig mee omgaan als ze er überhaupt nog mee willen beginnen. Daarnaast nog kudo's voor mijn zoon dat ie zo goed en koel heeft gehandeld. Ik ben echt trots op hem en dat heb ik hem verteld ook natuurlijk. Als goedmaker krijgt ie van mij het nieuwe 3e tenue van Ajax 😉"
"Casrus zei: Ambulance zusters? Weten ze het in het ziekenhuis dan ook niet? Klik om te vergroten... Ik heb wel t idee dat is doorgegeven aan mijn huisarts. Maar weet t niet zeker"
"JanDeBrandweerman zei: Snap het echt totaal niet, als de ambulance is gekomen moet iemand toch de ambulance gebeld hebben? Want ik snap er echt geen bal van. Als de ambulance toch echt was gekomen zou ik veronderstellen dat die je gewoon tegen je zin meenemen en je in het ziekenhuis houden totdat de drugs zijn uitgewerkt. Klik om te vergroten... Ja mijn zoon had 112 gebeld om 3 uur snachts. Maar omdat mijn zoon niet alleen thuis wou blijven had ie mijn ouders geprobeerd te bellen maar die namen niet op. Dus toen hadden de zusters besloten me niet mee te nemen. Ze zeiden dat t met ca 8 uur was wel uitgewerkt, dus rond 12.00 in de middag. Kan je vertellen dat ik pas rond 21.00 echt weer helemaal nuchter was..."
"Natozlato zei: Ik vraag me ook af of Veilig thuis niet is ingeschakeld? Volgens mij zijn ze verplicht een melding te maken in zo'n geval als dit. Klik om te vergroten... Dat klopt. Hebben ze inderdaad gedaan. En ik had bij veilig thuis al een melding gedaan vanwege mijn ex..."
"Nathaniel zei: Wat is voor je zoon het signaal geweest om hulp in te schakelen? Klik om te vergroten... Hij vertelde mij dat ik rechtop in bed zat en zachtjes aan het gillen was en ik heb ook nog zachtjes in zijn been zitten bijten. En ik was totaal niet aanspreekbaar. Weet niet welk signaal het geweest is..."
"Bij de meeste drugs werkt het wat heftiger en is het korter van duur. Bij nasale inname dan. Verbeter me als ik het mis heb, ben geen professor"
"Hoi allen, Ik wou graag een keer 5 meo dmt gaan gebruiken. Voor me heb ik 2 varianten. De freebase en de Hcl. Afgelopen zondag heb ik ca 225ug 1p lsd gehad. Heeft dit effect op het gebruik van 5 meo dmt? Kan het een kruistolerantie hebben? Graag jullie mening."