#1
Ze krijgen geen boete, wel 12uur rijverbod en een bloedtest.
Hi in belgie voeren ze nu de speekseltest in. Maar wat als je ADHD medicatie moet nemen? teken je dan niet voor Amfetamine
Drugsenuitgaan zei:In Nederland zal je waarschijnlijk een positieve uitslag krijgen op amfetamine als je Ritalin slikt en een speekseltest moet doen. Voor zover nu bekend maken deze speeksteltesten namelijk geen onderscheid tussen dexamfetamine en gewone amfetamine. Maar als je positief test op een speekseltest zal je mee moeten naar het politiebureau om een bloedtest te ondergaan. Hierbij kunnen ze wel zien dat het om dexamfetamine gaat en als jij kunt aantonen dat je dit voorgeschreven krijgt, zal er niets aan de hand zijn.
spacelord zei:Ik heb gehoord en vind ook op internet dat je met lysterine (mondwater) de test kan omzeilen zodat deze altijd negatief aanduidt. In hoeverre is dit onzin of de oplossing?
Flameon zei:spacelord zei:Ik heb gehoord en vind ook op internet dat je met lysterine (mondwater) de test kan omzeilen zodat deze altijd negatief aanduidt. In hoeverre is dit onzin of de oplossing?
misschien als je het doet en daarna gelijk een test afneemt, maar denk dat dat niet zo gemakkeljk kan eerlijk gezegd. Daarbij moet je dit niet willen weten :P
Pammer zei:Nog steeds ben je de pineut.seth zei:je kunt een brief bij de dokter krijgen
Pammer zei:Zoals hier enkelen al gevraagd hebben of door methylfenidaat de test ook positief kan testen; het antwoord is Ja. Dit geldt ook voor Dexamfetamine. Dit is zeer spijtig dat je dus 12 uur je rijbewijs kan kwijtspelen gewoon omdat je medicatie neemt.
Hetzelfde geldt voor de meeste opiaten: Tramadol, Morfine, Acedicone, Methadon, ...
Nog steeds ben je de pineut.seth zei:je kunt een brief bij de dokter krijgen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."