#1
NorthernLightBE zei:Stond in de krant dat ADHD patienten die dex nemen geen speekseltesten moeten doen
Lol, neem meer drugs mee dan hoef je geen test te doen tegen drugs. Klinkt logisch
NorthernLightBE zei:Stond in de krant dat ADHD patienten die dex nemen geen speekseltesten moeten doen
NorthernLightBE zei:Stond in de krant dat ADHD patienten die dex nemen geen speekseltesten moeten doen
kaasbaas zei:NorthernLightBE zei:Stond in de krant dat ADHD patienten die dex nemen geen speekseltesten moeten doen
Lol, neem meer drugs mee dan hoef je geen test te doen tegen drugs. Klinkt logisch.
NorthernLightBE zei:kaasbaas zei:NorthernLightBE zei:Stond in de krant dat ADHD patienten die dex nemen geen speekseltesten moeten doen
Lol, neem meer drugs mee dan hoef je geen test te doen tegen drugs. Klinkt logisch.
Ja..mensen die hun medicatie nemen horen toch geen boetes te krijgen omdat ze juist doen wat ze moeten doen?
Pammer zei:Ik heb andere dingen gehoord. Als de patiënt met ADHD rilatine of Dex slikken kunnen ze nog steeds andere amfetamines benuttigen daarom voldoet een bewijs niet.
Volgens het commissariaat zeggen ze dat als je een normale dosis slikt dat het normaal niet in je speekseltest komt. Het tegendeel is al bewezen.
darksoul001 zei:en de middelen op vrije verkoop dan? Van veel geneesmiddelen is er en kans dat je positief test op opiaten of amfetaminen, ben je je rijbewijs kwijt tot wanneer ze zien dat je gewoon rannitidine in je bloed hebt bv
Sublimo zei:darksoul001 zei:en de middelen op vrije verkoop dan? Van veel geneesmiddelen is er en kans dat je positief test op opiaten of amfetaminen, ben je je rijbewijs kwijt tot wanneer ze zien dat je gewoon rannitidine in je bloed hebt bv
Die zijn op voorschrift. En die het niet zijn, die dosis lijkt me veel te laag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."