Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDPT 95 mg nasaal - Welcome to Africa

DPT 95 mg nasaal - Welcome to Africa

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik schrijf dit reportje terwijl ik nog in de na-effecten zit van een trip op 95 mg DPT nasaal. Coherentie is wellicht ver te zoeken maar ik schrijf maar wat. Ik zie wel waar het schip strandt. Rationeel denken is nog lastig.

Ik heb mezelf door alle hoeken van het huis laten vegen.

De muziek heeft een groot aandeel gehad in het verloop van mijn trip. Ik luisterde den deze:


Wow, wat een waanzinnig gekkenhuis is DPT.

Rond de 100 mg is duidelijk mijn sweet spot. Ik heb eerder hogere doseringen geprobeerd (150 en 200 mg) en dit deed mij out gaan en een groot gedeelte niet herinneren.

Het is een paddotrip gecomprimeerd in anderhalf uur. In zoveel facetten. Het filosofische, de mindfucks, de visuals, de energie, het verloop... alles.

Het ontleedde mij. Ik zag heel letterlijk in mezelf slierten losraken, rafels die losraakten - gelijkend op kokosvezel - en ik zag dat al die draden verbonden waren. Een enorme wirwar, veel verbindingen en knopen. Sommige bedoeld, sommige onbedoeld. Heel metaforisch werd mij duidelijk gemaakt dat ik mijn leven eens goed op een rijtje moest zetten. Even ontleden wat mij allemaal dwarszit. Niets gebeurt zonder reden. Knopen die in de weg zitten moet ik ontwarren, desnoods met een botte schaar. Schaar!

Ik kan me voorstellen dat het fout kan gaan op DPT. De metafoor kwam zo sterk binnen dat iemand zo daadwerkelijk naar een fysieke schaar gegrepen zou kunnen hebben. Het beeld was heel levensecht. En de potentie om iemand helemaal gek te maken kwam nog eens extra naar de voorgrond doordat mijn spieren steeds ongecontroleerder begonnen te bewegen.

Ik had de wekker gezet op 19:58. Pas nadat ik de DPT tot mij had genomen besefte ik mij namelijk de datum: 4 mei. Van 20:00 tot 20:02 was ik doodstil. Dat was zwaar. Na 20:02 zette ik de muziek weer aan want ik had ritme nodig om mijn spierbewegingen enigszins in goede banen te kunnen geleiden.

Wat begon als armbewegingen op de maat van de muziek, moest vervolgen in rare stuiptrekkingen door heel mijn lichaam, terwijl ik midden in de kamer stond met in alle wijsheid reeds gesloten gordijnen. Ik voelde ritmisch alle spieren in mijn lichaam samentrekken en ontspannen, wat resulteerde in een dans die er ongetwijfeld wanstaltig moet hebben uitgezien. Cognitief trokken er constant fractalreeksen aan mij voorbij, meer specifiek de mandelbrotverzameling die zichzelf niet zozeer visueel maar vooral mentaal opdrong.



Op de maat van de muziek namen mijn bewegingen steeds schokkender vormen aan. Spasmen, met mijn armen zwaaien. Men zou mij terstond een dwangbuis hebben aangetrokken en hebben afgevoerd onder strenge bewaking. Met een ongelofelijke frequentie moesten mijn armen continu op- en neergaande bewegingen maken, hoe dan ook. Het pastte zich enigszins aan de muziek aan maar had beslist het ritme van psytrance nodig om enigszins tot zijn recht te komen.

Met de gordijnen gesloten maakte het allemaal niets uit dus liet ik mijn spieren de dienst uitmaken, en zij - als waren het afzonderlijke wezens met een eigen wil - lieten mij de gekste kronkels en duikvluchten maken waarbij ik meermalen per ongeluk ledverlichting bijna van het plafond rukte, en de rest van mijn meubels gelukkig wel redelijk tegen een stootje hebben gebleken te kunnen.

Af en toe werd ik moe van mezelf en ging ik even zitten, maar de bewegingen hadden volledig de vorm van een niet te stoppen spasme aangenomen en al zittende zat ik met beide armen op en neer te gaan alsof ik een god aan het aanbidden was. Ik moest om mezelf lachen en wanneer ik één arm geforceerd stil hield, compenseerde mijn andere arm dat dubbel en dwars door vier keer zo heftig door te gaan met de beweging en vol overtuiging twee keer per seconde hard op de bank te slaan en vervolgens recht de lucht in te wijzen. Dit alles met een kracht en een enthousiasme: ik blijf het zeggen, die dwangbuis had mij perfect gepast.

Eerder had DPT mij geil gemaakt en alleen al die gedachte wakkerde dat terstond aan. Maar probeer dat maar eens met die spasmen. Dat zou in principe heel goed kunnen werken, zeker gezien de frequentie van de spasmen! Maar de bewegingen waren veel te grotesk en theatraal: ik zou een lul van anderhalve meter moeten hebben om daar aan tegemoet te komen. Een megazwans zou ik trekken met verve. Maar nee, zulk een fallus bezit ik niet waardoor ik mijzelf uiteindelijk op de bank zag liggen terwijl ik ritmisch mijzelf dan weer in mijn klokkenspel, dan weer in mijn gezicht met mijn vlakke hand sloeg.

Nogmaals, het was goed dat de gordijnen gesloten waren. Waar zou ik zijn zonder zelfspot?

De tijd leek langgerekt en het volgende halfuur dat jaren leek was gevuld met wat de muziek ook maar qua sfeer de huiskamer in bracht. Dan weer een Russische machosfeer waarin ik mijn armen balde tot triceps die niets trekken en biceps die ik niet bezit. Dan weer een Afrikaanse stam waarvan ik poogde deel uit te maken waarbij ik mij verstopte achter mijn kamerplanten alsof ik een prooi besloop en ik met mijn vingers over mijn wangen streek alsof ik ter plekke war stripes aanbracht op mijn gelaat.


Totdat de trip uiteindelijk tot een luidruchtig orgasme kwam - volledig figuurlijk, want letterlijk lukte het ditmaal voor geen meter - bij het nummer Africa 101 van Loud. Dat nummer draai ik al tijden grijs en de mix die op dat moment draaide eindigde hiermee. Ik speelde vals want dit orgasme speelde ik drie keer achter elkaar af in de repeat, want wàt voelt dàt ritme als zweven in een oneindige zee van wat al niet. Ik stond te springen, ik beukte tegen de deuren, ik sprong op de bank en op de vloer en tegen het aanrecht. Ik sprong, ik schreeuwde, ik bewoog nog immer spastisch en lachte, genoot, danste en droomde in een wervelwind van inspanning, kracht en emotie. Ik kan enkel denken in superlatieven om dit moment van opperst geluk uit te drukken, en door telkens weer de muziek een aantal minuten terug te spoelen rekte ik het uit, tot het onvermijdelijk optredende afbouwen van de effecten.

Nu ik dit zit te schrijven bruis ik nog steeds van energie. De spasmen zijn weer onder controle. De levensenergie lijkt weer een stukje aangevuld. Had ik dat even nodig! Mijn hemel, wat kan een chemisch stofje al niet betekenen in een mensenleven. Ik ben dankbaar. Er is zo fucking veel om dankbaar voor te zijn.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom krijg ik een verdrietig gevoel als ik dit report lees?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet het niet, Iskra. Is het om te janken zo slecht?
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha nee dat niet.
Ik weet het ook niet, kreeg er alleen een verdrietig gevoel bij toen ik het las.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik werd er helemaal niet verdrietig van. Fijn report!
verwondering zei:
Eerder had DPT mij geil gemaakt en alleen al die gedachte wakkerde dat terstond aan. Maar probeer dat maar eens met die spasmen. Dat zou in principe heel goed kunnen werken, zeker gezien de frequentie van de spasmen! Maar de bewegingen waren veel te grotesk en theatraal: ik zou een lul van anderhalve meter moeten hebben om daar aan tegemoet te komen. Een megazwans zou ik trekken met verve. Maar nee, zulk een fallus bezit ik niet waardoor ik mijzelf uiteindelijk op de bank zag liggen terwijl ik ritmisch mijzelf dan weer in mijn klokkenspel, dan weer in mijn gezicht met mijn vlakke hand sloeg.
Klik om te vergroten...
HahahA
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wow wat een heerlijk geschreven reportje weer @verwondering !

verwondering zei:
Eerder had DPT mij geil gemaakt en alleen al die gedachte wakkerde dat terstond aan. Maar probeer dat maar eens met die spasmen. Dat zou in principe heel goed kunnen werken, zeker gezien de frequentie van de spasmen! Maar de bewegingen waren veel te grotesk en theatraal: ik zou een lul van anderhalve meter moeten hebben om daar aan tegemoet te komen. Een megazwans zou ik trekken met verve. Maar nee, zulk een fallus bezit ik niet waardoor ik mijzelf uiteindelijk op de bank zag liggen terwijl ik ritmisch mijzelf dan weer in mijn klokkenspel, dan weer in mijn gezicht met mijn vlakke hand sloeg.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Okay hier ging ik echt helemaal stuk van! Werkelijk 1 van de grappigste passages die ik al gelezen heb op dit forum!

Oh en wat een heerlijk positieve afsluiter ook. Het lezen van dit soort reportjes maakt mijn dag meteen een stuk vrolijker!

P.S. Hoe kun je hier nu verdrietig van worden Iskra?! Dit is toch zalig!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ben je toch een fijne schrijver, ik wacht met smart op de dag dat je een boek met tripreports uitbrengt :wink:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor de leuke reacties, ik maakte me even ongerust. Mensen verdrietig maken met mijn schrijven is wel het laatste dat ik wil. Het was bedoeld als een vrolijk verhaaltje, want het was ook een heel vrolijk en hyperactief tripje.

Nog even wat extra informatie.

Om 19:30 snoof ik de 95 mg. Om 19:45 begonnen de effecten sterk op te komen en vanaf 20:00 piekte ik. Rond 21:00 begon het effect sterk af te nemen, waarna ik er een aantal biertjes achteraan heb genuttigd terwijl ik mijn tripreportje schreef.

Ik begin steeds meer fan te worden van DPT. Het duurt kort waardoor je er geen hele dag voor hoeft uit te trekken. Je kunt erna gewoon prima slapen. Maar zo kort als het duurt, zo heftig en compleet is de ervaring. Overweldigend zelfs.

Het is zoals ik in mijn reportje al schreef: een paddotrip in sneltreinvaart. Het heeft zijn filosofische momenten, zijn euforische momenten, psilocybine-achtige visuals en lachkicks. Ik heb nadien nog keihard lachend mijn was opgehangen. Tijdens de tweede helft van de trip ervaarde ik ook een duidelijke serotonine-affiniteit die ook in de comedown nog een tijdlang aanhield waardoor de afterglow heerlijk was.

PsychonautWiki noemt 100 tot 200 mg nasaal een sterke dosering. Nu zijn zij meestal vrij conservatief met de doseringen, maar in het geval van DPT is meer dan 100 mg voor mij toch echt te sterk. Vanaf 150 mg ga ik out, zonde van de ervaring want ik herinner me er dan niets meer van.

Ik lees vaak dat mensen DPT een vrij duur middel vinden. Het is zeker niet de goedkoopste, maar als je uit een gram 10 tripjes kunt halen vind ik de prijs per trip toch best reuze meevallen. Mijn gram is bijna op en ik ga zeker weer nieuw bestellen wanneer het op is. Interessant spul.

Het enige negatieve dat ik erover kan zeggen, is dat alle keren dat ik het gebruikt heb, het mijn neusslijmvlies en ook mijn keel vrij sterk irriteert en het zelfs iets lijkt op te zetten waardoor ademen zwaarder gaat. De eerste keer was dat vrij beangstigend. Inmiddels weet ik dat dat gebeurt en ik er niet door zal stikken. En verder zal het niet voor iedereen geschikt zijn aangezien het wel echt een overweldigende ervaring kan zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
verwondering zei:
Nog even wat extra informatie.

Om 19:30 snoof ik de 95 mg. Om 19:45 begonnen de effecten sterk op te komen en vanaf 20:00 piekte ik. Rond 21:00 begon het effect sterk af te nemen, waarna ik er een aantal biertjes achteraan heb genuttigd terwijl ik mijn tripreportje schreef.
Klik om te vergroten...

Lekker reportje!

Ik heb al een hele tijd DPT liggen, maar ik durf het niet echt te gebruiken. Vooral het snuiven staat me tegen. Ik wilde al vragen of je die 100 milligram had gesnoven of gerookt. Maar nu lees ik de aanvulling in je reactie.

Spierspasmen had ik ook nog niet gehoord, dat je die kon krijgen van DPT. Interessant wel!
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Ik wou het eigenlijk buiten op mijn vaste tripplek in het park gaan doen, maar toch maar eerst eens in de vertrouwde omgeving van thuis, dalijk belt er iemand het gekkenhuis en komen ze aan met zo'n dwangbuis lol!
Klik om te vergroten...
Lijkt me verstandig. :wink: Ik weet dat jij heel wat gewend bent maar ik zou DPT persoonlijk echt niet in een park nemen. Ik was me tijdens mijn piek niet meer bewust van wie ik was, wat ik was of waar ik was, en was waarschijnlijk ook niet aanspreekbaar geweest. Ben ook gaan bewegen zonder dat ik me er bewust van was. Plus dat je loskomt van je omgeving dus dan maakt het eigenlijk ook niks uit waar je tript want daar krijg je op een gegeven moment toch niet veel meer van mee denk ik. Maar het is persoonlijk natuurlijk, wie weet dat jij het na 1x thuis testen wel ziet zitten om het in een park te nemen. Ik doe het je niet na in ieder geval. :tonguewink:

Maar leuk leuk dat jullie ook gaan proberen. Dit prachtige report was voor mij laatst de aanleiding om het te bestellen en te gebruiken. Ik kan niet wachten om het weer te proberen, ditmaal in een wat hogere dosering en dan thuis in het donker.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
verwondering zei:
Eerder had DPT mij geil gemaakt en alleen al die gedachte wakkerde dat terstond aan. Maar probeer dat maar eens met die spasmen. Dat zou in principe heel goed kunnen werken, zeker gezien de frequentie van de spasmen! Maar de bewegingen waren veel te grotesk en theatraal: ik zou een lul van anderhalve meter moeten hebben om daar aan tegemoet te komen. Een megazwans zou ik trekken met verve. Maar nee, zulk een fallus bezit ik niet waardoor ik mijzelf uiteindelijk op de bank zag liggen terwijl ik ritmisch mijzelf dan weer in mijn klokkenspel, dan weer in mijn gezicht met mijn vlakke hand sloeg.
Klik om te vergroten...

He-le-maal STUK :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De komende dagen ga ik eens het juiste moment uitzoeken om dees drug eens te testen. Ik zat ook al te denken aan rond de 100mg, of iets minder dan voor de eerste keer, nasaal.

Ik wou het eigenlijk buiten op mijn vaste tripplek in het park gaan doen, maar toch maar eerst eens in de vertrouwde omgeving van thuis, dalijk belt er iemand het gekkenhuis en komen ze aan met zo'n dwangbuis lol!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Mindless
En dan kom je hem eens in het wild tegen, is ie zo ver weg dat hij niet meer aanspreekbaar is lol! :tonguewink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha. Geniaal en prachtig report weer. Ben super benieuwd naar DPT! Binnenkort ook maar eens uitproberen, als ik klaar ben met de 4-HO-MET testrun. Ben ook erg benieuwd naar jouw ervaring @acht.zes!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh en vergeten te zeggen (ik wil eigenlijk sowieso nog inhoudelijker gaan reageren op dit report omdat ik zoveel passages geweldig vind, maar mijn telefoon werkt daarvoor op het moment niet goed mee): respect dat je ondanks alles nog even twee minuten stilte voor Dodenherdenking wist te houden. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
NiandraLades zei:
Lijkt me verstandig. :wink: Ik weet dat jij heel wat gewend bent maar ik zou DPT persoonlijk echt niet in een park nemen. Ik was me tijdens mijn piek niet meer bewust van wie ik was, wat ik was of waar ik was, en was waarschijnlijk ook niet aanspreekbaar geweest. Ben ook gaan bewegen zonder dat ik me er bewust van was. Plus dat je loskomt van je omgeving dus dan maakt het eigenlijk ook niks uit waar je tript want daar krijg je op een gegeven moment toch niet veel meer van mee denk ik. Maar het is persoonlijk natuurlijk, wie weet dat jij het na 1x thuis testen wel ziet zitten om het in een park te nemen. Ik doe het je niet na in ieder geval. :tonguewink:

Maar leuk leuk dat jullie ook gaan proberen. Dit prachtige report was voor mij laatst de aanleiding om het te bestellen en te gebruiken. Ik kan niet wachten om het weer te proberen, ditmaal in een wat hogere dosering en dan thuis in het donker.
Klik om te vergroten...

Het is wel typisch dat het voor een bepaalde bewegingsdrang lijkt te zorgen. (In het geval van Verwondering was dat zacht uitgedrukt, haha.) DMT deed dat i.m.o. helemaal niet, maar ja, je zit dan met een pijp in je handen, dus dan heb je toch een compagnon nodig wil je er zeker van zijn dat je niks in de fik steekt.

Dat DPT oraal actief is lijkt me er dus een groot voordeel van, ik vraag me nog steeds wel af hoe safe het precies is om dit solo te doen, het lijkt wel redelijk oké op basis van jullie reports. Ik heb in ieder geval filmpjes van mensen op 5-MeO-DMT gezien die mij hebben doen constateren dat dat sowieso niet geheel veilig lijkt om alleen te gebruiken. :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@NiandraLades
Ja, ik zag mezelf ook al spastisch door het park bewegen, niet meer in staat zijnde om uit te leggen dat er niks aan de hand is en dat ik gewoon lekker van mijn druggie aan het genieten ben lol.

5Meo-DMT is oraal niet actief maar is dat wel met een MAO-remmer. maar dat wordt zeer sterk afgeraden omdat de bodyload dan erg heftig is en er kans is op serotoninesyndroom.

(ben bezig met rondje informatievergaren betreffende DPT en 5MeO-DMT)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha het moet bij jou ook altijd hard hè. :grimacing: Altijd bij meubels op beuken en zo. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."