#1
Jaaa thanks! Is ook mijn favorite ๐๐ป
Geef deze cadeau aan mn pa voor zn bday, wel zo mooi eheh
Zal ie super blij mee zijn..!!! ๐ฅฐ
Ben echt benieuwd hoe je dat precies doet ๐
Jaaa thanks! Is ook mijn favorite ๐๐ป
Geef deze cadeau aan mn pa voor zn bday, wel zo mooi eheh
Zal ie super blij mee zijn..!!! ๐ฅฐ
Ben echt benieuwd hoe je dat precies doet ๐
Zo!
Is een van de technieken, zijn echt ontelbaar veel mogelijkheden ๐ maar haal m'n inspiratie voornamelijk uit zulke filmpies ๐
ThanksssโจThanks..!!
Super vet joh.. ๐๐๐
Behalve mijn handtekening kan ik helaas niet tekenen.
En zelfs die is elke keer niet het zelfde bij mij![]()
Hee wat tof man! Inspireert me ook weer eens te gaan tekenen. Heb alleen maar tekeningen van vroeger, deel ze hierna wel.Oude tekening afmaken die ik terug vond๐
Bekijk bijlage 16257
Jaa awesome! Ben benieuwd๐Hee wat tof man! Inspireert me ook weer eens te gaan tekenen. Heb alleen maar tekeningen van vroeger, deel ze hierna wel.
+1 voor Majora's MaskAllemaal uit rond het jaar ~2000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good ol' DBZ periode, ha. Ik zou nu wel heel iets anders tekenen! Tof topic voor inspiratie!
Waauw! Super vet joh!๐ mooi met schaduw, awesome!Allemaal uit rond het jaar ~2000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good ol' DBZ periode, ha. Ik zou nu wel heel iets anders tekenen! Tof topic voor inspiratie!
Dope! Lastig wel om te tekenen.. Miss eerder met verf proberen? Of ben je niet van het schilderen? HahaZoiets zou ik willen tekenen qua sfeer:
![]()
Nou eigenlijk nog niet geprobeerd. Al zie ik echter wat jij ermee maakt, zo tof man! Wel genoeg ruimte hier in huis.Dope! Lastig wel om te tekenen.. Miss eerder met verf proberen? Of ben je niet van het schilderen? Haha
Thanks!๐Nou eigenlijk nog niet geprobeerd. Al zie ik echter wat jij ermee maakt, zo tof man! Wel genoeg ruimte hier in huis.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."