Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

Schilderen/tekenen, wat zijn jouw projecten?

192 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZiggyStardust zei:
Jaaa thanks! Is ook mijn favorite ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
Geef deze cadeau aan mn pa voor zn bday, wel zo mooi eheh
Klik om te vergroten...

Zal ie super blij mee zijn..!!! ๐Ÿฅฐ
Ben echt benieuwd hoe je dat precies doet ๐Ÿ˜Š
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Zal ie super blij mee zijn..!!! ๐Ÿฅฐ
Ben echt benieuwd hoe je dat precies doet ๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...

Zo!
Is een van de technieken, zijn echt ontelbaar veel mogelijkheden ๐Ÿ˜‡ maar haal m'n inspiratie voornamelijk uit zulke filmpies ๐Ÿ˜Š
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZiggyStardust zei:

Zo!
Is een van de technieken, zijn echt ontelbaar veel mogelijkheden ๐Ÿ˜‡ maar haal m'n inspiratie voornamelijk uit zulke filmpies ๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...

Thanks..!!
Super vet joh.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Thanks..!!
Super vet joh.. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ
Klik om te vergroten...
Thanksssโœจ
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#5
IMG_20201217_124601_904.jpg
Today's arttt โœจ love the color combination! ๐Ÿ˜
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Behalve mijn handtekening kan ik helaas niet tekenen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Behalve mijn handtekening kan ik helaas niet tekenen.
Klik om te vergroten...

En zelfs die is elke keer niet het zelfde bij mij :tilttearlaugh:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
HierEnDaarEenFuifje zei:
En zelfs die is elke keer niet het zelfde bij mij :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Bij mij wel. Maar men klaagt dat ze te klein is.

Naam bestaat uit 12 letters en doe er twee krullen bij, en past nog op 6mmx3mm ๐Ÿคฃ
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Screenshot_20201229-231210_MediBang Paint.jpg

Momenteel met deze bezig.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oude tekening afmaken die ik terug vond๐Ÿ’€
IMG_20210217_215419.jpg
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ZiggyStardust zei:
Oude tekening afmaken die ik terug vond๐Ÿ’€
Bekijk bijlage 16257
Klik om te vergroten...
Hee wat tof man! Inspireert me ook weer eens te gaan tekenen. Heb alleen maar tekeningen van vroeger, deel ze hierna wel.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Opeth zei:
Hee wat tof man! Inspireert me ook weer eens te gaan tekenen. Heb alleen maar tekeningen van vroeger, deel ze hierna wel.
Klik om te vergroten...
Jaa awesome! Ben benieuwd๐Ÿ˜
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Allemaal uit rond het jaar ~2000
















Good ol' DBZ periode, ha. Ik zou nu wel heel iets anders tekenen! Tof topic voor inspiratie!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Opeth zei:
Allemaal uit rond het jaar ~2000
















Good ol' DBZ periode, ha. Ik zou nu wel heel iets anders tekenen! Tof topic voor inspiratie!
Klik om te vergroten...
+1 voor Majora's Mask
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoiets zou ik willen tekenen qua sfeer:

L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Opeth zei:
Allemaal uit rond het jaar ~2000
















Good ol' DBZ periode, ha. Ik zou nu wel heel iets anders tekenen! Tof topic voor inspiratie!
Klik om te vergroten...
Waauw! Super vet joh!๐Ÿ‘Œ mooi met schaduw, awesome!
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Opeth zei:
Zoiets zou ik willen tekenen qua sfeer:

Klik om te vergroten...
Dope! Lastig wel om te tekenen.. Miss eerder met verf proberen? Of ben je niet van het schilderen? Haha
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ZiggyStardust zei:
Dope! Lastig wel om te tekenen.. Miss eerder met verf proberen? Of ben je niet van het schilderen? Haha
Klik om te vergroten...
Nou eigenlijk nog niet geprobeerd. Al zie ik echter wat jij ermee maakt, zo tof man! Wel genoeg ruimte hier in huis.
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Opeth zei:
Nou eigenlijk nog niet geprobeerd. Al zie ik echter wat jij ermee maakt, zo tof man! Wel genoeg ruimte hier in huis.
Klik om te vergroten...
Thanks!๐Ÿ˜
Zou het gewoon keer proberen als ik jouw was! Wie weet ontdek je iets nieuws wat je super leuk vind
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus.... iemand inspiratie voor een awesome, drug-looka-like drawing?!
U roept, en ik maak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."