#1
Dankje topperIk gun je een fijne veilige trip. Doe voorzichtig!
Dankje topperIk gun je een fijne veilige trip. Doe voorzichtig!
In het geval van AntiBenzo zou ik precies niet adviseren om zijn medicatie af te bouwen maar om psychedelica links te laten liggen.Eerlijk gezegd maak ik me meer zorgen om de redenen waarom je anti-depressivum, en twee soorten anti-psychotica moet slikken. Voor LSD is het namelijk nodig dat je lekker in je vel zit. Daarvoor zou ik adviseren om eerst toe te werken naar het afbouwen van je medicijnen. Je medicijnen blokkeren bovendien ook deels het effect van LSD. Dus minder effect en meer kans dat je een onprettige trip hebt.
Medicatie afbouwen kan pas als het goed gaat, en het goed blijft gaan bij steeds lagere dosering.In het geval van AntiBenzo zou ik precies niet adviseren om zijn medicatie af te bouwen maar om psychedelica links te laten liggen.
Zonder medicatie waren de gedachtenspinsels en het gedrag van TS niet heel prettig zegmaar.
Absoluut mee eens. Het lijkt me onverstandig om met LSD of 2C-B te experimenteren in dit geval.In het geval van AntiBenzo zou ik precies niet adviseren om zijn medicatie af te bouwen maar om psychedelica links te laten liggen.
Zonder medicatie waren de gedachtenspinsels en het gedrag van TS niet heel prettig zegmaar.
Daar kon ik afgelopen weekend niks van merken dat het verminderd werdđEr is een goed topic over het combineren van antidepressiva met recreatieve drugs. Volgens mij verminderd zowel de citalopram als de risperdone en quetiapine de werking van LSD, ik denk dus ook dat je weinig tot niets gaat voelen als je LSD of 1p-LSD zou nemen.
Nou ik denk juist dat het versterkt ik ging snoeihard op die 4-HO-METIk heb vaker 1p-LSD gebruikt en ik slik 20mg Citalopram tegen paniekaanvallen. Merkte geen verminderde werking. Heb alleen geen 1p gebruikt zonder Citalopram dus misschien is t wel nĂłg heftiger. đđ
Daar kon ik afgelopen weekend niks van merken dat het verminderd werdđ
Morgen wellicht weer doen dan wss 20mgEn @Raver. Sorry. Ik vergat je te citeren en kan dat via mân telefoon altijd moeilijk achteraf nog aanpassen.
Maar⊠HEH? Dit is maf zeg.
Ik gebruik een lage dosis mirtazapine (7.5 mg) voor insomnia + angst.
100 ug LSD gaf samen met de mirtazapine het effect van een microdosis (dus 11-12 ug). Op dat moment gebruikte ik nog 15 mg mirta, moet ik wel zeggen.
Ik ben daarna direct gestopt met 15 mg en naar 7.5 mg gegaan; een week na de vorige ervaring gebruikte ik dus al die hele week 7.5 mg mirta en heb ik als test 300 ug LSD genomen.
Ăets meer effect dan de vorige keer, maar nog steeds microdosis-range (15 ug?), in de verste verte geen trip. Ik verwachtte uiteraard weer forse remming, anders had ik niet effe 300 ug in mân keel gemikt, maar vond het shocking HOE bizar sterk de remming echt was! Ik houd er wel rekening mee dat mân mirtazapine-spiegel nog niet volledig gehalveerd was na een week, maar toch. Er bleef praktisch niets van de LSD over; basically immuun.
Ongeveer twee weken daarna heb ik drie dagen lang (ter voorbereiding) géén mirtazapine genomen om wederom een experiment te doen, namelijk met moxy (5-MeO-MiPT). Dit met het idee dat moxy naar behoefte goed en op eigen tempo stapelbaar is, in tegenstelling tot de meeste psychedelica waarbij hier direct teveel tolerantie voor opgebouwd wordt na de eerste startdosis. Dit bleek een geslaagd alternatief want dit werkte wel, heb toen echt een heerlijk nice moxy-tripje gehad, al had ik ook van dit middel duidelijk een stuk meer nodig dan normaal. Maar in elk geval geen INSANE hoeveelheid om dan vervolgens nog amper wat te voelen.
Dat jij niks van remming merkte met een SSRI (plus óók nog een antipsychoticum @AntiBenzo1312, zou de boel nog eens extra moeten remmen zou je denken?!) sta ik echt van te kijken, dat strookt zowel niet mijn eigen ervaringen (mirtazapine is geen SSRI maar werkt wel sterk serotonerg) én niet met wat op basis van chemische logica te verwachten zou zijn.
Zie ook bijgevoegd schema over verschillende antidepressiva en entactogenen/psychedelica, met dank aan @OtherShore voor het delen.
Wonderlijk. đ€Ż Prijs u gelukkig denk ikâŠ! *
* De terechte discussie of het ĂŒberhaupt verstandig is om te willen trippen als iemand, niet voor niks, aan meerdere psychiatrische medicijnen zit is hier even buiten beschouwing gelaten.
Ik gun je een fijne veilige trip. Doe voorzichtig!Morgen wellicht weer doen dan wss 20mg
Slik geen antipsychotica meer. Ik vind wel dat mensen die antidepressiva slikken mogen trippen je kan al bijna niks meer nemen. Moet je dan alles afgepakt worden. Trippen is echt mooiEn @Raver. Sorry. Ik vergat je te citeren en kan dat via mân telefoon altijd moeilijk achteraf nog aanpassen.
Maar⊠HEH? Dit is maf zeg.
Ik gebruik een lage dosis mirtazapine (7.5 mg) voor insomnia + angst.
100 ug LSD gaf samen met de mirtazapine het effect van een microdosis (dus 11-12 ug). Op dat moment gebruikte ik nog 15 mg mirta, moet ik wel zeggen.
Ik ben daarna direct gestopt met 15 mg en naar 7.5 mg gegaan; een week na de vorige ervaring gebruikte ik dus al die hele week 7.5 mg mirta en heb ik als test 300 ug LSD genomen.
Ăets meer effect dan de vorige keer, maar nog steeds microdosis-range (15 ug?), in de verste verte geen trip. Ik verwachtte uiteraard weer forse remming, anders had ik niet effe 300 ug in mân keel gemikt, maar vond het shocking HOE bizar sterk de remming echt was! Ik houd er wel rekening mee dat mân mirtazapine-spiegel nog niet volledig gehalveerd was na een week, maar toch. Er bleef praktisch niets van de LSD over; basically immuun.
Ongeveer twee weken daarna heb ik drie dagen lang (ter voorbereiding) géén mirtazapine genomen om wederom een experiment te doen, namelijk met moxy (5-MeO-MiPT). Dit met het idee dat moxy naar behoefte goed en op eigen tempo stapelbaar is, in tegenstelling tot de meeste psychedelica waarbij hier direct teveel tolerantie voor opgebouwd wordt na de eerste startdosis. Dit bleek een geslaagd alternatief want dit werkte wel, heb toen echt een heerlijk nice moxy-tripje gehad, al had ik ook van dit middel duidelijk een stuk meer nodig dan normaal. Maar in elk geval geen INSANE hoeveelheid om dan vervolgens nog amper wat te voelen.
Dat jij niks van remming merkte met een SSRI (plus óók nog een antipsychoticum @AntiBenzo1312, zou de boel nog eens extra moeten remmen zou je denken?!) sta ik echt van te kijken, dat strookt zowel niet mijn eigen ervaringen (mirtazapine is geen SSRI maar werkt wel sterk serotonerg) én niet met wat op basis van chemische logica te verwachten zou zijn.
Zie ook bijgevoegd schema over verschillende antidepressiva en entactogenen/psychedelica, met dank aan @OtherShore voor het delen.
Wonderlijk. đ€Ż Prijs u gelukkig denk ikâŠ! *
* De terechte discussie of het ĂŒberhaupt verstandig is om te willen trippen als iemand, niet voor niks, aan meerdere psychiatrische medicijnen zit is hier even buiten beschouwing gelaten.
Slik geen antipsychotica meer. Ik vind wel dat mensen die antidepressiva slikken mogen trippen je kan al bijna niks meer nemen. Moet je dan alles afgepakt worden. Trippen is echt mooi
Je had helemaal gelijk ik heb een psychose gekregen en een tga. Mocht iemand mijn verhaal willen weten stuur een pmIk begrijp je standpunt en denk er zelf ook grotendeels zo over, maar realistisch feit is dat trippen niet altijd zo mooi uitpakt voor mensen met psychische problemen. En als deze met medicatie behandeld moeten worden, dan kun je er meestal wel vanuit gaan dat het ook om vrij serieuze klachten gaat. Het risico dat het gebruik van psychedelica de klachten kunnen verergeren mag niet onderschat worden.
Of iemand het uiteindelijk wel of niet doet moet ieder voor zichzelf uitmaken, maar enige terughoudendheid en een algemene waarschuwing in het kader van harm reduction is wel op zijn plek.
Deel je verhaal anders hier of in je eigen topic. Of is het te persoonlijk?Mocht iemand mijn verhaal willen weten stuur een pm
Te persoonlijkDeel je verhaal anders hier of in je eigen topic. Of is het te persoonlijk?
Ik ben ook zeer benieuwd naar jouw verhaal! Echter krijg ik het niet voor elkaar een privé conversatie met je te starten.Je had helemaal gelijk ik heb een psychose gekregen en een tga. Mocht iemand mijn verhaal willen weten stuur een pm
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."