#1
The Trip (1967)
Zal 'm eens downloaden. ken 'm van naam.
Moet erbij zeggen dat ik vrij ongevoelig ben voor LSD. (en tryptamines)
Maar neem het zelden, de laatste keer is een jaar of 5 geleden.
Onder de 300 mcg vind ik niet interessant, al zou ik er niet mee in een restaurant gaan zitten, dat laat ik aan @Neo-Shulginist over.
Het zou wel net gaan maar ik ben dan toch bang dat mensen het aan me gaan zien, wat meestal niet zo is, of dat ik toch een blunder maak.
Ken één persoon die geen tolerantie lijkt op te bouwen.
Dosis is al altijd 300 en dezelfde dosis de dag erna werkt precies even sterk als de eerste.