Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-lsd tolerantie

1p-lsd tolerantie

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relmuis zei:
Zal 'm eens downloaden. ken 'm van naam.

Moet erbij zeggen dat ik vrij ongevoelig ben voor LSD. (en tryptamines)
Maar neem het zelden, de laatste keer is een jaar of 5 geleden.
Onder de 300 mcg vind ik niet interessant, al zou ik er niet mee in een restaurant gaan zitten, dat laat ik aan @Neo-Shulginist over. :smirk:
Klik om te vergroten...

Hij staat ook op YouTube.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Manu76 zei:
Volgens mij moet je die 50 mcg gewoon niet doen als je 16 dagen later echt wilt trippen. Maarja, je moet het waarschijnlijk zelf ervaren.
200 mcg zou ik persoonlijk ook niet zomaar gaan aanraden.
Fijne trip toegewenst in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ik heb besloten dat ik mijn trip 2 weken later ga verzetten (dus dan heb ik er +/- een maand tussen zitten) aangezien ik dan de mogelijkheid heb om ook een deel in de nacht te kunnen gaan trippen en volgende 2 dagen niks op de planning heb staan dus hem goed kan gaan verwerken. Hier gaat altijd mijn voorkeur naar uit. Ik ga net wat meer dan 1 en 3/4 blotter doen dus t zal ergens tussen de 180-190microgram uitkomen. Ik twijfel gewoon enorm over de dosering. Ik wil heel graag 200 doen aangezien ik benieuwd ben naar wat lsd kan bieden echter ben ik bang dat de kans op ego-verlies te groot is dat ik misschien in panniek zal raken en dan oncontroleerbare acties ga doen zoals mensen bellen, naar buiten gaan of andere ongein. Ik wil tegelijkertijd ook mind blown zijn door de visuals. Op 125 had ik 2cb achtige visuals. Het golven en patronen zien in dingen. Het wat ademen van objecten. Wat ik heb gezien online en op forums is dat lsd juist die geometrische patronen mooi naar voren kan brengen en echt zieke visuals kan bieden. 125 microgram gaf me dat helaas niet echt. Daarom dus geen 200 maar net ff meer dan 50 microgram bovenop mn laatst geprobeerde dosis van 125. Ik ga uiteindelijk ook gwn akkoord met wat ik ga ervaren op die dosis. Ik kan altijd nog 200 of nog hoger gaan. Gewoon t beste ervan maken
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen donderdag 65 microgram gedaan. Had op 125 microgram niet veel meer visuals als op 65. Wat zegt dit precies als ik kijk naar of ik 175 of 200 moet doen? Ik twijfel nog enorm. Ik wil niet dat ik op 175 bijna t zelfde heb als op 125. Ik wil een grote schep erboven op.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
ReggaeBlaster zei:
Afgelopen donderdag 65 microgram gedaan. Had op 125 microgram niet veel meer visuals als op 65. Wat zegt dit precies als ik kijk naar of ik 175 of 200 moet doen? Ik twijfel nog enorm. Ik wil niet dat ik op 175 bijna t zelfde heb als op 125. Ik wil een grote schep erboven op.
Klik om te vergroten...
Als je er een grote schep bovenop wilt, gewoon 200 doen. Persoonlijk ging ik met normale lsd qua dosering op deze manier omhoog: 50-100-200-300-350-400
De stappen van 200 naar 300 en van 350 naar 400 waren voor mij het meest indrukwekkend. Uiteraard was van 100 naar 200 al een hele gamechanger, maar erop terugkijkend viel het wel mee vergeleken met die 2 andere verhogingen die ik noemde.

Als het goede zegels zijn zul je echt wel aanzienlijk harder gaan trippen op 200 dan je tot nu toe op lagere doseringen hebt meegemaakt. Als je je hier mentaal op voorbereid moet het echter geen probleem zijn en zal het vast een fantastische trip worden. Ik stond elke keer versteld van wat er mogelijk was op lsd zodra ik de dosis weer verhoogde.

Met zuivere lsd blijft je gedachtengang ook relatief helder en kun je nog normaal functioneren. Bij 400 begon ik pas echt het gevoel te krijgen dat ik de controle kon verliezen, maar dit is 100% zeker persoonsgebonden.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi Reggae Blaster, door jouw vragen hier besloten om mijn tripreport en ervaringen met en over 1p-lsd proberen te plaatsen zometeen. Ik weet niet wanneer je hebt gepland, maar misschien heb je er wat aan.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bima zei:
Hoi Reggae Blaster, door jouw vragen hier besloten om mijn tripreport en ervaringen met en over 1p-lsd proberen te plaatsen zometeen. Ik weet niet wanneer je hebt gepland, maar misschien heb je er wat aan.
Klik om te vergroten...
Yo ja juist goed toch. Ik ga woensdag trippen
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deadwing zei:
Het hangt natuurlijk ook van je werk af.

Is het vooral fysiek of een baan met veel verantwoordelijkheid? Dat scheelt natuurlijk.

Ik werk in de logistiek dus kan mijn verstand vrijwel constant op nul zetten. Je zou zelfs nog een beetje stoned of dronken kunnen zijn en toch niks fout doen. Maar ik ga altijd nuchter werken. Was vroeger wel anders.:grin:
Klik om te vergroten...
Beter altijd nuchter werken ongeacht t werk wat je doet. Ik werk nu in een verzorgingstehuis met ouderen die leiden aan dementie in wat voor vorm dan ook. Het gaat me meer om de tijd dat ik dus gewoon om 07:00 moet opstaan. Ik moet mijn ritme normaal houden. Ik wil niet te laat opstaan de dag na mn trip zodat ik echt nog een lange tijd heb om het rustig te verwerken. Niet dat ik ergens laat in de ochtend of begin middag wakker word. Meeste keren te weinig aandacht aan besteed als ik ging trippen. Het niet verwerken. Een zeer belangrijk onderdeel.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bima zei:
Hoi Reggae Blaster, door jouw vragen hier besloten om mijn tripreport en ervaringen met en over 1p-lsd proberen te plaatsen zometeen. Ik weet niet wanneer je hebt gepland, maar misschien heb je er wat aan.
Klik om te vergroten...
Laat ff weten waar je m hebt gepost. Zou m graag willen lezen. Ik heb besloten voor 200 te gaan. De volle experience. Ik sta er positief in, ik durf dieper te gaan en heb goed voorbereid. Maandag en dinsdag ga ik ook niet blowen en ik wil vanaf vanavond vroeg naar bed en genoeg slapen per nacht. Ik wil helemaal fris en fruitig die trip in gaan.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#10
ReggaeBlaster zei:
Laat ff weten waar je m hebt gepost. Zou m graag willen lezen. Ik heb besloten voor 200 te gaan. De volle experience. Ik sta er positief in, ik durf dieper te gaan en heb goed voorbereid. Maandag en dinsdag ga ik ook niet blowen en ik wil vanaf vanavond vroeg naar bed en genoeg slapen per nacht. Ik wil helemaal fris en fruitig die trip in gaan.
Klik om te vergroten...
Terwijl ik na mijn laatste en vrij heftige trip van 150ug dit weekend weer eens 100ug wil proberen.. Het duurde de laatste keer zeker twee dagen voordat ik me weer helemaal de oude voelde. Dat kan ik me met werk enzo gewoon niet veroorloven. Ik was toen ik die trip deed ook vrij.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook zeker beste om na mn trip even een aantal dagen niet te gaan blowen/drinken? Hoe kijken anderen hier tegen aan?
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deadwing zei:
Terwijl ik na mijn laatste en vrij heftige trip van 150ug dit weekend weer eens 100ug wil proberen.. Het duurde de laatste keer zeker twee dagen voordat ik me weer helemaal de oude voelde. Dat kan ik me met werk enzo gewoon niet veroorloven. Ik was toen ik die trip deed ook vrij.
Klik om te vergroten...
Ik ga t woensdag ergens in de ochtend innemen en ben de dag daarna vrij. De dag daarna moet ik wel helaas om 08:00 werken maar goed ik heb dus een hele dag om t te verwerken. Ik twijfel of ik moet sporten de dag na mn trip.
B
BimaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier mijn report: Onderwerp 'Tripreport, 1P-LSD 270μg Solo Traumaverwerking, doorbraak en voor mij mijn heling' https://drugsforum.nl/threads/tripreport-1p-lsd-270μg-solo-traumaverwerking-doorbraak-en-voor-mij-mijn-heling.77957/

Heel veel 'plezier' alvast woensdag. Ik heb het alle drie de keren overdag genomen en de laatste keer rond 12.00 's middags en kon rond 23.00 goed slapen. Wel nog bezig geweest met verwerking want het was intens, maar dat was vooral mentaal en ook gewoon goed. Het ligt volgens mij ook een beetje aan de doelen die je hebt. En, of je moet sporten, dat geeft je lijf vanzelf wel aan de volgende dag, gewoon goed naar jezelf luisteren. Ik zou het zelf niet doen.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#14
ReggaeBlaster zei:
Ik ga t woensdag ergens in de ochtend innemen en ben de dag daarna vrij. De dag daarna moet ik wel helaas om 08:00 werken maar goed ik heb dus een hele dag om t te verwerken. Ik twijfel of ik moet sporten de dag na mn trip.
Klik om te vergroten...
Het hangt natuurlijk ook van je werk af.

Is het vooral fysiek of een baan met veel verantwoordelijkheid? Dat scheelt natuurlijk.

Ik werk in de logistiek dus kan mijn verstand vrijwel constant op nul zetten. Je zou zelfs nog een beetje stoned of dronken kunnen zijn en toch niks fout doen. Maar ik ga altijd nuchter werken. Was vroeger wel anders.:grin:
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
The Trip (1967)
Klik om te vergroten...

Zal 'm eens downloaden. ken 'm van naam.

Moet erbij zeggen dat ik vrij ongevoelig ben voor LSD. (en tryptamines)
Maar neem het zelden, de laatste keer is een jaar of 5 geleden.
Onder de 300 mcg vind ik niet interessant, al zou ik er niet mee in een restaurant gaan zitten, dat laat ik aan @Neo-Shulginist over. :smirk:
Het zou wel net gaan maar ik ben dan toch bang dat mensen het aan me gaan zien, wat meestal niet zo is, of dat ik toch een blunder maak.

Ken één persoon die geen tolerantie lijkt op te bouwen.
Dosis is al altijd 300 en dezelfde dosis de dag erna werkt precies even sterk als de eerste.:thinking:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."