#1
Zal 'm eens downloaden. ken 'm van naam.
Moet erbij zeggen dat ik vrij ongevoelig ben voor LSD. (en tryptamines)
Maar neem het zelden, de laatste keer is een jaar of 5 geleden.
Onder de 300 mcg vind ik niet interessant, al zou ik er niet mee in een restaurant gaan zitten, dat laat ik aan @Neo-Shulginist over.![]()
Hij staat ook op YouTube.