#1
^ Oh Vliegend Spaghetti Monster! Niet die akelige Gucci troep erop!
Wat is daar nou fijn aan?Zweibeiner zei:Waar ik uitermate blij mee ben![]()
Benzoboss zei:Wat is daar nou fijn aan?Zweibeiner zei:Waar ik uitermate blij mee ben![]()
Lijkt me echt kloote.
0.6mg Clonazolam zou ongeveer gelijk moeten staan aan 30mg valium als het goed is. En dat was dan echt al een behoorlijke tijd na mijn laatste dosis, ik weet niet precies hoelang maar dat was sowieso wel rond de 15+ uur denk ik. Meestal heb ik zo'n 0.5mg nodig alleen al voor de comedown, en om te slapen dan vaak nog zo'n 0.5mg. Dus omgerekend zit je dan wel op zo'n 50mg valium.Hoe verhoudt zich clonazolam tov valium? Daar ik mij meestal op de benzo omrekentabel beroep om in te schatten hoe zwaar een benzo is...
De zwaarste benzo's die ik nam waren flurazepam (staurodorm) en bromazepam (lexotan ) , daar kon je op rekenen zelfs bij schandalige overdrijfperiodes met amfetamine.
Stimulanten gecombineerd met benzodiazepines..Ik ben daarom nu ook maar gestopt met die hele zooi voordat het nog erger wordt. Ik heb daar gewoon niet de tijd, energie en zin voor.
Lijkt mij verstandig als je al met depressieve klachten worstelt, maar waarschijnlijk vertel ik je niets nieuws.Ik ben daarom nu ook maar gestopt met die hele zooi voordat het nog erger wordt.
Was op dat moment met iemand waarvan ik 100% zeker wist dat hij geen interesse had,
Omdat hij mij, zonder dat ik überhaupt iets geïnitieerd had, ook al afwees op ecstasy. Ik heb het nog wel verbaal geprobeerd op 2C-B, want ja, wat moet je anders met zo'n extreme behoefte, maar ook toen zei die dat ik hem er niet van ging overtuigen. Dus ja, denk dat de gedachte van dat ik echt zeer weinig kans maakte wel terecht was, maar misschien was het inderdaad met de perfecte praatjes wel gelukt. Zo'n charmeur ben ik helaas niet hahaha.Waarom? Je bent zo stellig met 100%. Iedere he-man is wel los te krijgen met de juiste aanpak denk ik.
Wees blij, straks kreeg hij er later spijt van en kun je niet meer normaal met elkaar omgaan.Omdat hij mij, zonder dat ik überhaupt iets geïnitieerd had, ook al afwees op ecstasy. Ik heb het nog wel verbaal geprobeerd op 2C-B, want ja, wat moet je anders met zo'n extreme behoefte, maar ook toen zei die dat ik hem er niet van ging overtuigen. Dus ja, denk dat de gedachte van dat ik echt zeer weinig kans maakte wel terecht was, maar misschien was het inderdaad met de perfecte praatjes wel gelukt. Zo'n charmeur ben ik helaas niet hahaha.
Dat is ook waarom hij me afwees. We zijn elkaars beste unimaatjes en hij wist vrij zeker dat als hij eraan zou beginnen, dat het nooit meer hetzelfde ging zijn. Ben heel blij dat hij niet toegegeven heeft aan mijn pogingen toen ik zo hard aan het gaan was.Wees blij, straks kreeg hij er later spijt van en kun je niet meer normaal met elkaar omgaan.
Pure mindgameEn gaat ie dan omhoog?
Hoeveel mg 2cb gebruik je? Wil het zelf vanavond ook combineren, maar twijfel tussen de 12mg of 18 mg. En dan 1 1 /2 uur na inname 3 ml ghb, ben benieuwdDat is niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk. Zelf heb ik er erg fijne ervaringen mee.
Wij nemen altijd 16 mg. 2cb en na inname 3 of 4 ml. GHB. Daarna elk uur á anderhalf uur 2 ml. GHB, dit herhalen we ca. vier keer.Hoeveel mg 2cb gebruik je? Wil het zelf vanavond ook combineren, maar twijfel tussen de 12mg of 18 mg. En dan 1 1 /2 uur na inname 3 ml ghb, ben benieuwd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."