Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DFers Ik ga in oktober met 3 vrienden met het vliegtuig naar Kroatië, naar Zadar om precies te zijn. Nu vroegen wij ons af hoe het daar zit met drugs, drank en prostitutie. Wij willen een weekend helemaal losgaan daarzo, en we wouden weten of het in Kroatië goed mogelijk is om bv cocaine, wiet of mdma te halen. Kwam er op de rest van het internet niet veel wijs uit namelijk. Ook wouden wij weten hoe t daar met de prostitutie e.d. zit, indien iemand hier ervaring mee heeft hehe"
"DeeJay zei: 47,5 en ben nog maar 14? :$ Klik om te vergroten... *klap klap klap* En je punt is?"
"Hey Drugsforum, Hoe maak ik m'n sos vrij van versnijdingsmiddelen zonder dat t schadelijk voor me is? Ik hoorde al dingen over uitkoken en over de zgn. aceton wash, maar ik weet niet precies wat dit nou inhoud en wat hiervan de gevolgen zijn... Thanks alvast, Critycal."
"Ik kan zelf wel redelijk ongeveer beoordelen wat goed en wat slecht is, maar wat zijn nou de kenmerken? Want ik heb zelf wel eens van een maatje pasta gehad, wat superieur was aan alles wat ik tot nu toe gehad heb, maar heb ook wel eens van een of ander "wollah is goeie sjtuff" dealer 2 blokjes gekregen wat cokebrokken moesten voorstellen, maar wat alleen mn gezicht een beetje verlamde. Als ik op het moment van aankoop bij de dealer moet gaan testen gaat ie ook niks vinden, maar ik wil eens weten hoe ik kan zien wat bijvoorbeeld het verschil is bij de dealer per week. Hoe kan ik dit zien? Ik kan zelf niet beoordelen wat nou goede is, naja, pas als ik gezopen heb en wat neem, en dat verschilt ook per keer."
"Leuke drug voor sex Beste DrugsForum members, Ik had een vraag met betrekking tot drugsgebruik tijdens de sex. Vroeg me af wat daar nou leuk is om op te gebruiken? XTC is geen must uit ervaring, krijgt m moeilijk omhoog en als dat uberhaupt al mogelijk is ben je binnen enkele minuten al klaar... Zoek iets wat het fijner maakt, maar je toch nog enigzins het vol kan laten houden. Tips?"
"Hallo DrugsForum users, Ik ben 16 jaar, gebruik ongeveer elke week 1x gemiddeld wel wat cocaine of MDMA. Vaak ga ik naar hardcorefeesten, waar ik meestal wel iets van 1 gram per x meeneem, soms meer. Mijn vraag is, in hoeverre zouden jullie dit verslaafd noemen? Als ik veel drink heb ik ook eerder zin om het te gaan gebruiken aangezien ik dan nuchterder etc wordt. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg"