#1
Beiden zijn wel aardig. Laatste twee keer Antwerpen naar Random geweest. Lekker gespeeld. Eind volgende maand Folsom in BerlijnAntwerpen kent nog maar één herensauna: 't Herenhuis.
Was aan het knuffelen met één mijnheer. Verder en beetje gespeeld met een jongere man.
Verder niks.
Vanavond The Boots en/of The Random.