Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

5136 antwoorden
586 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Druktemaker zei:
Ik weet het, ben ook zo naïef 😢
Klik om te vergroten...

Naïviteit is een mooie en ondergewaarde eigenschap.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
QueerMan zei:
Heb je daar die schouder/lichaamsdeel bij nodig?

En voor herstel weet ik niet of een mitella helpt. maar het herinnert jezelf en anderen wel dat je iets een beetje moet ontzien.
Klik om te vergroten...
Ik heb m’n werkgever al op de hoogte gesteld dat ik kom om te zitten en luisteren 🤪. Heb een flexibele brace, dus dat kan geen kwaad gezien ik rechts ben en het m’n rechter hand is 😂
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is in deze situatie van toepassing?

A. Hoe meer mensen hoe meer vreugd
B. Je verpest een mooi gesprek, wat kom je mengen

🤔
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
Naïviteit is een mooie en ondergewaarde eigenschap.
Klik om te vergroten...
Klein dombootje
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Don Draper zei:
Wat is in deze situatie van toepassing?

A. Hoe meer mensen hoe meer vreugd
B. Je verpest een mooi gesprek, wat kom je mengen

🤔
Klik om te vergroten...
A, altijd a!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Druktemaker zei:
Ik heb m’n werkgever al op de hoogte gesteld dat ik kom om te zitten en luisteren 🤪. Heb een flexibele brace, dus dat kan geen kwaad gezien ik rechts ben en het m’n rechter hand is 😂
Klik om te vergroten...
Mooi. :thumbsup:
Hopelijk hoef je niet ver te rijden. Tenzij je een Britse auto hebt met het stuur aan rechterkant, of een automaat.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Don Draper zei:
Wat is in deze situatie van toepassing?

A. Hoe meer mensen hoe meer vreugd
B. Je verpest een mooi gesprek, wat kom je mengen

🤔
Klik om te vergroten...
Als je geil bent: A.
:smilingimp:
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
QueerMan zei:
Mooi. :thumbsup:
Hopelijk hoef je niet ver te rijden. Tenzij je een Britse auto hebt met het stuur aan rechterkant, of een automaat.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen auto joh, doe alles op de fiets 👍🏻. In dit geval ga ik wel lopend, maar is prima te doen qua afstand 😊
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Druktemaker zei:
Klein dombootje
Klik om te vergroten...
Klein en geil.
(Het is vergezocht maar we trekken dit weer OT).
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Rotjoch 👀
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
@Rotjoch 👀
Klik om te vergroten...
Haha onze wegen hebben zich gescheiden, die is al vertrokken 😂.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij slaapt of wordt dat tmi? (Too much information)
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Druktemaker zei:
Haha ik ben geen man in ieder geval!
Klik om te vergroten...
hahaha ja ik durf geen aannames meer te doen !

sloeg er al te vaak naast op het forum

in het lijstje dingen die ik slecht kan. : forumgeslachten raden, eerste kussen timen ,burgerlijk zijn , en provocateurs bekogelen met stenen op betogingen( heb vaak wel twee tot drie stenen nodig eer ik ze vol in de smoel raak ), och en het negeren van belachelijke liedjes in mijn hoofd daar ben ik ook slecht in
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Hij slaapt of wordt dat tmi? (Too much information)
Klik om te vergroten...
Ja óf hij doet net alsof 🤔
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu thuis op de bank
Nog steeds geil
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
blue eyes zei:
hahaha ja ik durf geen aannames meer te doen !

sloeg er al te vaak naast op het forum

in het lijstje dingen die ik slecht kan. : forumgeslachten raden, eerste kussen timen ,burgerlijk zijn , en provocateurs bekogelen met stenen op betogingen( heb vaak wel twee tot drie stenen nodig eer ik ze vol in de smoel raak ), och en het negeren van belachelijke liedjes in mijn hoofd daar ben ik ook slecht in
Klik om te vergroten...
Hahaha +1 voor deze
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht dat alleen studie/werk/huishoudelijk ontwijkend gedrag bestond :openmouth:
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Ik dacht dat alleen studie/werk/huishoudelijk ontwijkend gedrag bestond :openmouth:
Klik om te vergroten...
Waar nog meer voor dan? Dit wekt mijn nieuwsgierigheid
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil geen boze @Rotjoch op m'n beeldscherm morgen 🥴
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#20
en turned off..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...257
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."