Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mindless zei: Dankje en kritiek mag er zijn, als het opbouwend is zoals jij het doet. Eigenlijk is "controle" niet het goede woord. Ik bedoel eigenlijk, dat mocht er eens een vervelende gedachte of vervelend gevoel boven komen, dat je daar boven staat. Dat je het ziet voor wat het is, maar dat je fundament er niet door gaat wankelen. Dat is iets heel anders dan iets onderdrukken. Dan druk je het je onderbewuste in, juist om het niet te hoeven voelen. Maar ik begrijp je vraag, want "controle" suggereert dat je iets aan het manipuleren bent, dus dat was niet het juiste woord. Helemaal eens! Alleen, soms kan het moeilijk lijken om van jezelf te houden. Tenminste, zo ervaar ik dat wel. Omdat ik dat te lang niet had gedaan. En dan komt het aan op discipline. Uiteindelijk is natuurlijk gegrond zijn in jezelf en van jezelf houden het doel. En ik geloof ook dat dat er allemaal al is in potentie, maar dat het voor sommige (veel waarschijnlijk) mensen niet altijd direct mogelijk lijkt. Ja, bij mij is dat ook zo. Ook mede omdat ik tijdens MDMA (en ook 6-APB) bezig ben met zelf-reflectie. Ik gebruik die verhoogde empathie om naar mezelf te kijken (zo klinkt het weer als controle maar dat bedoel ik er niet echt mee). Ik hoor en zie echter bij mensen dat wanneer de euforie iets afzwakt, dat ze dat weer terugwillen. En als je daar aan probeert vast te grijpen, dan heeft je gevoel jou dus in zijn macht... Ook helemaal mee eens! Er is niets mis met gevoelens op zichzelf. En wat zou het leven kleurloos zijn zonder ze. Alleen zijn gevoelens niet stabiel. Emotion = Energy in Motion. Het blijft nooit stabiel. Dus je moet voorbij gevoelens gaan. Of eerder, vóór gevoelens blijven. Ze mogen er best zijn, maar jij bent er eerst, want jij ziet ze komen en gaan. Dus moet de stabiliteit in jezelf gevonden worden ipv in je gevoelens. Klik om te vergroten... Wauw, interessant en heel mooi verwoord."
"Bedankt Ik heb hele goede adviezen gekregen. En mijn welgemeende excuses voor iedereen ik was gisteren niet meer helemaal mezelf en ging een beetje te ver.... schaam me dood. Gelukkig een goed aantal uur geslapen. Heb een paar hele goede privé conversaties gehad met hele bruikbare en liefdevolle tips!! Ik was te laat wakker om de huisarts te bereiken maar dat is maandag het eerste wat ik ga doen. Jullie zijn lifesavers, intelligent en motiverend 💛"
"Ik noem het vaak coke omdat weinig het kennen en het effect erop lijkt. Het is namelijk NEP (ethyl-pentedrone) Een cathinone. Gaat ze tol eisen volgens mij. Dagelijks gebruik (200-400mg) en vaak 1-2 nachten overslaan. Ik voel me lelijk, ongezond en ben veel afgevallen afgelopen 2 maanden. Ongeveer 8 kilo he..... krijg zelfs complimentjes (wauw) dat ik er zo goed uitzie en of ik weer veel aan het sporten ben. Ze moesten eens weten. Hoe kan ik hiermee stoppen. Ik lieg en ontwijk me vriendinnen en lieve familie die zich zorgen maken, want ze voelen aan dat het niet goed gaat met me. Weinig te vinden op internet over nep verslaving. Het begon leuk op feestjes, sinds ik stiekem en alleen ben gaan gebruiken is het heel snel de foute kant op aan het gaan. Heb advies nodig van een ervaren gebruiker op het forum. NEED HELP ❤❤❤❤❤❤❤"
"Casrus zei: Hoe ben je ertoe gekomen om dagelijks te gebruiken? Klik om te vergroten... Het begon leuk op feestjes en sociaal, voelde me top sinds dien ook op dagen zonder gebruik. Maakte me een beter socialer mens, minder angst alsof ik opnieuw het leven had ontdekt. het had echt iets positiefs in me hoofd veranderd. Isoleerde me veel en me depressie was als een wonder middel verdwenen. Ging pas fout na een paar maanden, alleen op de vrijdag of zaterdag sociaal gebruik - toen ik het eens alleen ging proberen. Dacht kan vast wel een keertje zo erg is dat niet. Vanaf toen sloop het er heel langzaam in. Domdomdom. maar er is nog hoop vooral door jullie."
"N3K0 zei: Heb je wel iemand in je omgeving waarmee je dit bespreekbaar zou kunnen maken? (En zou willen?) Goeie vriendin ofzo? En misschien zou je dan (mocht je dat fijn vinden natuurlijk) eventueel samen naar de dokter kunnen gaan. Heel veel sterkte 💕🌸 Klik om te vergroten... Nee maar daar heb ik dit forum voor. Dit wordt ook mijn laatste weekend stimulant gebruik. Mocht ik dat niet volhouden moet ik het gaan vertellen aan mijn ouders in ieder geval. Maandag eerst zelf een afspraak maken bij de huisarts voor een diagnose onderzoek en proberen te stoppen op eigen kracht anders moet ik toch een week of twee de klinieken vinden Ik gebruik het nu een week of zeven bijna dagelijks maar de dosis valt wel nee in het effect wordt ook steeds zwakker. De lol is er een beetje van af en nu wordt het alleen nog maar stiekem en stress Dat moet ik gewoon goed onthouden. Gezond eten veel water veel vitamines hoop dat de afkick mee gaat vallen, zal vooral psychologisch verslavend zijn denk niet zozeer lichamelijk hooguit dat ik een paar dagen heel moe ben🤔 i hope.so Ik hou jullie op de hoogte ieder geval"
"N3K0 zei: Heel veel sterkte 💕🌸 Klik om te vergroten... Heb er vertrouwen in gekregen door jullie 🤗"
"sljoopie zei: Hallo, Gebruik al 20 jaar lang voornamelijk speed,wekelijks. Van alles en nog wat gehad in al die jaren maar bijna nooit mdma en nu ook lsd. Maandag mdma gedaan, meerdere setjes en in totaal 1gr goeie mdma gehad. Amper vaag, die ander na 0.2 al van het padje af. Vandaag voor het eerst 1 lsd zegel genomen met een ander, een grens die ik eigenlijk nooit over wou gaan. Die ander met ook veel drugs ervaring had nog nooit van zn leven zo'n vette trip gehad, ik heb zelfs hier ook amper wat van gemerkt. Zijn er stofjes of receptoren in m'n brein afgestorven ofzo of is dit allemaal vrij normaal? (NEE, normaal zeker niet) Alvast bedankt Klik om te vergroten... En zou echt geen idee hebben weet wel dat wekelijks speed gebruik je hersens behoorlijk kan veranderen. Heb je al eens wat gegoogled erover"
"WackyJacky zei: Beste allemaal op het drugsforum, Na lang nadenken heb ik besloten toch maar een account aan te maken. na al het lezen van alle interessante forums hier, ik zal mezelf even kort voorstellen. ik ben een jonge vrouw 22 jaar oud uit Den Haag. Over mijn eigen drugsgebruik heb ik niet veel te vertellen. de drempel voor mij is namelijk best hoog om uiteindelijk te gaan gebruiken. ik heb in totaal 12x drugs gebruikt over een tijd van 5 jaar. Wat alleen XTC/MDMA of cocaine is geweest. ik ga nooit verder dan 1 pil op een avond of 5 sleutel puntjes cocaine. dus dat is best weinig. dit heeft te maken met het feit dat ik nooit echt de behoefte heb om veel te gebruiken of super hard te gaan. Mellow vindt ik fijn, maar dit heeft ook een andere reden. Er is nu 2 jaar geleden een goede vriend van mij overleden aan cocaine gebruik. Hij was destijds 23 en zou nu 25 zijn. Een paar dagen na zijn gebruik heeft hij plots een hersenbloeding gekregen en is uiteindelijk 1 week later overleden aan een hartritmestoornis. uit de autopsie is gebleken dat dit is gekomen door cocaine. Want wie van 23 overkomt dat nou? een hersenbloeding. Zijn dood is afschreven als een natuurlijke dood. Ik heb me al die tijd afgevraagd hoe dit zou zijn gekomen? hij gebruikte nauwelijks cocaine. Maar als hij het wel deed ging hij ervoor. Waarschijnlijk was er op die avond ook veel alcohol in het spel. Het klinkt misschien logisch dat die combinatie al antwoord geeft op mijn vraag. Maar toch ben ik benieuwd naar meer? want er zijn zoveel mensen die drugscocktails maken en alcohol drinken op dezelfde avond. Of mensen die verslaafd zijn en al 20 jaar lang elke dag snuiven. zijn dood heeft voor mij een angst ontwikkelt die ik soms lastig kan vinden. Ik vindt het gebruiken van drugs namelijk super leuk. Vooral als je aankomende zomer weer op festivals in het zonnetje met een likje lekker kan dansen. Of op een gezellige avond even naar de wc loopt om een nakje te nemen. Maar toch heb ik mezelf erop betrapt dat de laatste keren drugs voor mij eindigde met een schuld gevoel en onbewuste angst dat het bij mij ook verkeerd kan gaan. Mijn vrienden die gebruiken die doen het allemaal zonder angst of moeite. Ik wil dat weer terug krijgen. misschien is het niet echt duidelijk waar ik hiermee heen wil. misschien wilde ik dit alleen even kwijt liefs, wacky jacky Klik om te vergroten... Kippevel meid..... ik gebruik ook wel cocaine en toevallig nu ook. Bij het lezen is mijn hartslag nog sneller geworden Ik ben zo bang dat dit fout gaat. Hoe weet je wanneer je teveel cocaïne op hebt??? Tips zijn uitermate welkom nu 🥺🥺"
"Als ik te ver ga of teveel praat zeg het alsjeblieft Ik ga heel hard okii 😂"
"Ik wil een dateee of bellen gekkies wie durft ❤ Ik ga zooo hard sorry das jullie gek van worden hoor hihi just tell me ok. Bellen mag anoniem.zelfs zonder praten als ke wil gewoon geilen me kutje horem em kreunen schatties"