#1
Nice save.Nee ik zie dat ik in het verkeerde topic zit eerlijk gezegd 😅
Nice save.Nee ik zie dat ik in het verkeerde topic zit eerlijk gezegd 😅
Haha 100% gelijk! Ik raad het je aanMijn plan om de betaalde belasting over mijn telefoon terug te vragen? Hoe weet jij daarvan? 🧐 En daar is niets snoods aan.
Das m'n kindertijd, ik was 8 haha.Misschien is 'ie onschuldig op zoek naar iemand om rooie oortjes verhalen mee uit te wisselen.
Bekijk bijlage 62397
Das m'n kindertijd, ik was 8 haha.
Papa had er een abo op toen.
Kan je die nog kopen of moet je echt al naar een rommelmarkt? Zou leuk zijn voor op de wc.En @Mindless Van de week toevallig een hele doos van op het werk binnen gekregen😅 Was wel lachen met de collega's dus🤣
Kan je die nog kopen of moet je echt al naar een rommelmarkt? Zou leuk zijn voor op de wc.
Kan ik bij jou bestellen? 😳✌️Ik werk in een kringloopwinkel.
Haha rode oortjes 😅, Jezus dat doet me gelijk aan zo’n ander stripboek denken die onbedoeld grof over het randje was. Ome Henk of ome Jan ofzo afgebeeld met een grote rode neus 😅 fucking grof 😅 en dat doet me gelijk denken aan Purno de Purno een animatie die super kort op TV is geweest en maar weinig mensen hebben gezien 😂
Doet me denken aan Joop Klepzeiker maar dat was niet onbedoeld grofJezus dat doet me gelijk aan zo’n ander stripboek denken die onbedoeld grof over het randje was. Ome Henk of ome Jan ofzo afgebeeld met een grote rode neus
JAAAAA dat is m!!!! Joop klepzeiker!!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 blast from the past!!! 😂😂Doet me denken aan Joop Klepzeiker maar dat was niet onbedoeld grof
Nee heel zacht nog rond tien uur hierWas dat niet beetje koud?
Was dat niet beetje koud?Lekker lang een keiharde dikke pik gepijpt vanavond in het park 😋
Dát Gemeinschaftsgefühl bedoelde je?Dat 2de topic minute 7 daar ergens
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."