Het is gewoon de 2de keer op korte tijd dat ik zo iets voor heb met een vrouw. Terwijl ikzelf de rust zelve ben en altijd veel water bij de wijn doe, maar het is nooit genoeg.
Dat is jammer, maar na 2keer kan je toch niet gelijk zoยดn conclusie trekken?
Misschien schort er ook wat bij jou?
Ik merk uit vorige berichten dat je deze vrouw niet de rug wil toekeren ยดomdat het een knappe isยด, daar schort er al wat naar mijn idee.
Misschien doe je ook teveel en te snel water bij de wijn, je bent nog geen drie dates verder en stelt vragen op het forum over hoe je de kwaliteit van je sperma op punt kan krijgen omdat
zij meteen over kinderen begint en jij daar meteen in lijkt mee tegaan, anders stel je die vragen niet neem ik aan. Wil je zelf wel kinderen?
Ik had de indruk dat je het maar zou doen omdat zij het wou en omdat je haar wou houden ยดomdat het een knappe isยด ?
Alles wat ik hierover las vond ik wat bedenkelijk en wou er in eerste instantie niet op reageren omdat ik blij voor je was en ik zag dat je vrolijk en enthousiast was door deze nieuwe relatie.
Maar bekijk misschien beide kanten waarom het dan de laatste tijd lijkt mis te gaan? Is altijd handig dat je die info kan meenemen naar volgende potentiรซle relaties.
En wat betreft kinderen, dat gaat niet over 1 nacht ijs of over een paar dates.
Je zet een levend wezentje op aarde dat alle liefde en aandacht verdiend. Geen product dat je maakt om een ander hierin tegemoet te komen.
Begrijp me niet verkeerd, dit is alles behalve aanvallend bedoeld. Ik probeer gewoon even mee te denken.