#1
Hebben niet bijna alle gays een open relatie? Mannen zijn daar volgens mij wel makkelijker in.open relatie. we laten ons 1x in de 3 maanden testen
Hebben niet bijna alle gays een open relatie? Mannen zijn daar volgens mij wel makkelijker in.open relatie. we laten ons 1x in de 3 maanden testen
Hebben niet bijna alle gays een open relatie? Mannen zijn daar volgens mij wel makkelijker in.
Hebben niet bijna alle gays een open relatie? Mannen zijn daar volgens mij wel makkelijker in.
de meeste vrienden van mij hebben een open relatie. wel zo makkelijk.
Beter koop je trekzalf..Haha geweldig.
Maar tsjezus wat zijn die condooms duur.
Bij mij hetzelfde en lijntje als ontbijt. Koffie en dan de douche in.Ochtenderectie
Geen van de 3 is nog beterBeter koop je trekzalf..
En ondertussen sta ik verdomme zeer heet. Want bij dat ochtendlijntje lijft het deze ochtend heus niet. Verdomme ben ik geil nu.Ochtenderectie
En ondertussen sta ik verdomme zeer heet. Want bij dat ochtendlijntje lijft het deze ochtend heus niet. Verdomme ben ik geil nu.
Als je over die knobbel wrijft. Voelt dat dan lekker? 👀Weet je vast al.
Strekking van mijn post: rationalisatie van bestede tijd. Ik heb mijn talenknobbel geoefend. Kwestie van mentaliteit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."