#1
Helpt wel als je geen pil meer slikt 🤯😏
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻Helpt wel als je geen pil meer slikt 🤯😏
Ook...?Mijn hond is ook loops, dames 😊
Ook...?
Het IS herfst!!Jaaa het wordt weer herfst hè, dan krijg je dat! 😋
(ik heb geen verstand van vrouwen)
Ik word nooit loops in de herfst.Het IS herfst!!
Je kan ook niet bloeden als je een piemel in je kont hebt, oen 🥲Ik word nooit loops in de herfst.![]()
Thanks.Je kan ook niet bloeden als je een piemel in je kont hebt, oen 🥲
Ja. En nu ik er daadwerkelijk over nadenk, het bloedde ook. Buiten dat het sowieso niet echt mijn voorkeur heeft, hij was ook bovenop gewoon heel slecht!Thanks.
Weer iets dat ik zelf niet hoef uit te proberen. Deed het erg zeer?
Dat is onvergefelijk: slechte seks.Ja. En nu ik er daadwerkelijk over nadenk, het bloedde ook. Buiten dat het sowieso niet echt mijn voorkeur heeft, hij was ook bovenop gewoon heel slecht!
Ik wilde het heel graag eens proberen, ik moest hem er op aandringen 😅Dat is onvergefelijk: slechte seks.
Pijn en bloeden moet je tegen kunnen maar iemand die er slecht in is... Er zijn verdorie grenzen!!![]()
None heb geen kutGeen idee of ik 't al eens gevraagd heb, maar heb je een vagina?
En zo ja, was 't gewoon nieuwsgierigheid naar het andere kunstje?
Geen idee of ik 't al eens gevraagd heb, maar heb je een vagina?Ik wilde het heel graag eens proberen, ik moest hem er op aandringen 😅
Dus nee, no hard feelings
Dat wilde ik opzoeken in je profiel, maar die is afgeschermd.None heb geen kut
Sorry! None moest zijn: nope. Dan had het veel cuter overgekomen.Dat wilde ik opzoeken in je profiel, maar die is afgeschermd.
Hoef je niet boos op te worden....
Niet als je ook 't woord 'kut' gebruikt. Dat had 't weer teniet gedaan.Sorry! None moest zijn: nope. Dan had het veel cuter overgekomen.
Mooi opgeheven dus. Neutraal vind ik prima.Niet als je ook 't woord 'kut' gebruikt. Dat had 't weer teniet gedaan.
Misschien een dansje?
dansjes zijn cute.
Vanwege de kut ?Mooi opgeheven dus. Neutraal vind ik prima.
Ik wist niet dat ik weer terug op mijn katholieke basisschool was…
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."