Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 Meo DMT: Maker van het Universum in dromenland

5 Meo DMT: Maker van het Universum in dromenland

87 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Maar de eigenlijke perceptie die je hebt, is al weg op het moment dat je hem ervaart. (objectieve) wetenschap kan hier niet komen, dit gaat om zelf observeren van perceptie.
Klik om te vergroten...
Ik herken dit niet en begrijp het niet. Maar wat is je punt, wat zegt het volgens jou?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
alles gaat voorbij zei:
Ik herken dit niet en begrijp het niet. Maar wat is je punt, wat zegt het volgens jou?
Klik om te vergroten...
Het gaat erom zelf het experiment te doen. (In je eigen ervaring)

Kies een perceptie, welke perceptie dan ook. Al zijn zicht en vooral gehoor het makkelijkste hiervoor imo. En observeer het:

Kijk naar dĂ­t moment en probeer het vast te "grijpen", probeer het hier te houden.

Dit lukt niet, want dĂ­t moment nĂş is tegelijkertijd wanneer je het ervaart alweer weg.

Als zelfs de huidige perceptie al weg is, hoe kan er dan een wereld zijn?

Je kunt dit niet beredeneren, alleen observeren:

Dat wat ik zie, hoor, voel, etc. is op hetzelfde moment alweer weg.

Het is zó simpel dat het moeilijk lijkt. Als je het ziet, barst je in lachen uit. Tranen van vreugde heb ik er vaak bij, omdat: de wereld is niet echt, máár bij het zien ervan stopt de illusie niet. Hierdoor heb je the best of both worlds:

- Vrijheid van een entiteit in een wereld te zijn.
- De wereld zien vanuit een ongeconditioneerd bewustzijn: ongelofelijke schoonheid zien, want je ziet niet meer de labels die je op alles plakte, maar je ziet het geheel, de eenheid, gemanifesteerd als precies dat wat je nu voor je ziet. Je ziet je eigen diepste puurste zelf (liefde) weerspiegelt in de schijnbare wereld.
E
Elvish A lot of noise.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
alles gaat voorbij zei:
@Elvish A lot of noise. wat betekent Elvish A lot of noise ?
Klik om te vergroten...
Niet kunnen reken, onjuiste conclusies trekken, geen Engels begrijpen, dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.

Pak terug op je ademhaling en kom terug als je iets hebt bij te dragen “kerel”.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elvish A lot of noise. zei:
Niet kunnen reken,
onjuiste conclusies trekken,
geen Engels begrijpen,
dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat,
Klik om te vergroten...
Hahahaha

Je vergeet: de schuld nooit bij jezelf zoeken.

Of loop ik nu op de zaken vooruit?

Elvish A lot of noise. zei:
maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.

Pak terug op je ademhaling en kom terug als je iets hebt bij te dragen “kerel”.
Klik om te vergroten...
E
Elvish A lot of noise.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
alles gaat voorbij zei:
Hahahaha

Je vergeet: de schuld nooit bij jezelf zoeken.

Of loop ik nu op de zaken vooruit?
Klik om te vergroten...


alles gaat voorbij zei:
Hahahaha

Je vergeet: de schuld nooit bij jezelf zoeken.

Of loop ik nu op de zaken vooruit?
Klik om te vergroten...

Schuld?

Dit is een heel simpele constatering met een duidelijke opsomming, die zou mijn nichtje (4jr) nog kunnen maken.

Jij duidelijk niet (jij praat wat uit je nek).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elvish A lot of noise. zei:
Niet kunnen reken, onjuiste conclusies trekken, geen Engels begrijpen, dan ook nog pretenderen dat alles voor bij gaat maar de essentie van die naam vervolgens ook niet begrijpen en dan als klap op de vuurpijl nog het hoogste woord te willen voeren.

Pak terug op je ademhaling en kom terug als je iets hebt bij te dragen “kerel”.
Klik om te vergroten...
Waarom zo aanvallend?

Ik kan prima Engels en ik begrijp je naam ook niet. Iemand mag dat toch vragen, of mis ik hier iets?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elvish A lot of noise. zei:
Zeker mag iemand dat, echter als je de conversatie hebt gevolgd zal je merken dat “alles gaat voorbij” een naar toontje aanslaat.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat niet gemerkt.
E
Elvish A lot of noise.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Waarom zo aanvallend?

Ik kan prima Engels en ik begrijp je naam ook niet. Iemand mag dat toch vragen, of mis ik hier iets?
Klik om te vergroten...
Zeker mag iemand dat, echter als je de conversatie hebt gevolgd zal je merken dat “alles gaat voorbij” een naar toontje aanslaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."